Stawbs
Fra : Sv-e

Dato : 02-11-07 23:57

Hej
Hvis man interessere sig for ældre progresiv musik er her et lille
guldlink:

http://www.progarchives.com/album.asp?id=2896#mp3

Med 4 Gratis mp3 som man kan afspille.

--
/Sv-e

Fra : Sv-e

Dato : 03-11-07 00:16

On Fri, 02 Nov 2007 22:57:12 +0000, Sv-e wrote:

> Hej
> Hvis man interessere sig for ældre progresiv musik er her et lille
> [...]

Og lige et link til Hero and Heroine tekst + tabs/akorder

En af de bedre tekster i rockhistorien skulle jeg mene.

--
/Sv-e

Fra : Sv-e

Dato : 03-11-07 00:17

On Fri, 02 Nov 2007 23:16:24 +0000, Sv-e wrote:
Og linket :)

http://www.tabpower.com/s31590.html

--
/Sv-e

Fra : kautaq

Dato : 03-11-07 01:09

Sv-e skrev:

> Hvis man interessere sig for ældre progresiv musik er her et lille
> guldlink:
>
> http://www.progarchives.com/album.asp?id=2896#mp3
>
> Med 4 Gratis mp3 som man kan afspille.

Fedt nok!
Her er noget mere af den slags. Beggars Opera fra tysk tv.

http://www.progarchives.com/media.asp?id=331

/mike