Hvad var det nu ham Rode sang??
Fra : Andersen [3650]

Dato : 31-10-07 21:52

Politikeren Rode sang i et TVprogram en sang
som jeg ved min sødeste grød ikke kan huske
navnet på. Ej heller ikke det oprindelige band
der kom med sangen.
Han blev til sidst helt god til at fremføre denne
sang, men jeg har den kun lige på tungen
Any1??

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Holst

Dato : 31-10-07 21:56

Andersen [3650] wrote:

> [...]
> der kom med sangen.
> Han blev til sidst helt god til at fremføre denne
> sang, men jeg har den kun lige på tungen

Kunne du måske fortælle lidt mere om sangen. Du giver jo ikke mange
fingerpeg, der kan hjælpe en med at identificere sangen for dig.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 31-10-07 22:05

> Kunne du måske fortælle lidt mere om sangen. Du giver jo ikke mange
> fingerpeg, der kan hjælpe en med at identificere sangen for dig.

Ved det. Men har man set programmet så ved man godt
hvilken sang jeg er ude efter.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 31-10-07 22:08

Andersen [3650] wrote:
> [...]
> der kom med sangen.
> Han blev til sidst helt god til at fremføre denne
> sang, men jeg har den kun lige på tungen

Programmet Showtime på DR, med sangene "Logical" og "Transparent and
Glasslike"???

Flying Hotdogs

Fra : Michael Lund

Dato : 31-10-07 22:14

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Programmet Showtime på DR, med sangene "Logical" og "Transparent and
> Glasslike"???

Hvor den sidste er kendt med Carpark North

Mic.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 31-10-07 22:15

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse
> Programmet Showtime på DR, med sangene "Logical" og "Transparent and
> Glasslike"???

Just præcis. Jeg havde også selv lige fået Googlet mig til det svar.
Som iøvrigt oprindelig kommer fra Carpark North (altså Transparrent
and Glasslike). Logical ved jeg intet om og er også ligeglad.

Takker for hjælpen anyway.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-10-07 22:57

On Wed, 31 Oct 2007 22:14:52 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>Som iøvrigt oprindelig kommer fra Carpark North (altså Transparrent
>and Glasslike). Logical ved jeg intet om og er også ligeglad.

Kan være en Supertramp sang. De har en sang med den titel, men da jeg
ikke har set programmet, ved jeg ikke om det er den.
Den kan høres (og ses) her:
http://youtube.com/watch?v=pBAasek8NR4

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Carina

Dato : 03-11-07 20:41

"Andersen [3650]" <

> Politikeren Rode sang i et TVprogram en sang
> som jeg ved min sødeste grød ikke kan huske
> navnet på.

Carpark North; Transparent and glasslike...

Nogen der ved om det findes på nettet et sted??

VH
Carina