120 Days
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 14:18

Jeg faldt over et bandt ved navn 120 Days forleden dag. Måske kender I dem
allerede, men jeg synes de er et lyt værd hvis man er til lidt
svævende/dragende rock med et elektronisk strejf. Misforstå mig ikke, der er
knald på, men på en meget let og ubesværet måde. Jeg vil anbefale dem. Jeg
mener de er fra Norge.
Måske andre har nogle guldkorn om dem?

MVH Morten

Fra : Andersen [3650]

Dato : 31-10-07 22:03

"Morten" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> er knald på, men på en meget let og ubesværet måde. Jeg vil anbefale dem.

Du kunne jo så passende have lagt et link
http://www.youtube.com/watch?v=MSXTpS0_Zbc
men jeg vil nu mene at det er mere techno
end rock. Men smag og behag er heldigvis
meget forskellig.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 12:28

Andersen [3650] wrote:
> Du kunne jo så passende have lagt et link
> http://www.youtube.com/watch?v=MSXTpS0_Zbc
> men jeg vil nu mene at det er mere techno
> end rock. Men smag og behag er heldigvis
> meget forskellig.

Jeg tænkte ikke lige på at lægge et link. Håber jeg da heller ikke man skal.
Jeg vil nu kalde det experimental rock med electro. Kommer jo an på hvilken
sang du vælger at bedømme. Se fx. her:

http://www.youtube.com/watch?v=Gh7gFUkpANk
http://www.youtube.com/watch?v=ydxzxpnSWpE

Jeg synes også man kan ane lidt The Cure inspiration hos dem hvis man lytter
til hele deres fremragende album '120 Days'.

/Morten