newsletter form ?
Fra : Alex

Dato : 12-07-01 20:11

hej alle sammen.
jeg skal bruge en side hvor folk kan tilmelde sig på et newsletter.
er der en måde at gøre det med html ?
uden brug af asp eller php ...
evt et sted hvor man kan hente et færdig laved form....
har forsøgt at søge på nettet men kunne ikke finde noget ...
kan nogen hjælpe mig med det ?
Takker meget :)
Hilsen
Alex.

Fra : Mickey

Dato : 12-07-01 20:40

"Alex" <Imaginere@hotmail.com> skrev:

> jeg skal bruge en side hvor folk kan tilmelde sig på et newsletter.
> er der en måde at gøre det med html ?

tjaa, nu lukker listbot.com jo...
- jeg er ved at lave et script der kan klare sagerne, kender nemlig ingen
steder på nettet der kan det

> kan nogen hjælpe mig med det ?

når jeg, forhåbentlig snart, er færdig må du da godt bruge min ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey
Ekstra Bladet om humor:

Fra : Alex

Dato : 12-07-01 20:53

Det var da rart at høre :)
takker meget for din simpati.
Min mail er Imaginere@hotmail.com , hvis du kunne sende mig en mail når
tiden kommer bliver jeg taknæmelig.
hilsen
Alex.

Fra : Mickey

Dato : 12-07-01 21:31

"Alex" <Imaginere@hotmail.com> skrev:

> Min mail er Imaginere@hotmail.com , hvis du kunne sende mig en mail når
> tiden kommer bliver jeg taknæmelig.

det skal jeg prøve at huske - håber ikke der går så lang tid før det er
færdigt