Hvem lavede "you keep me moving through th~
Fra : myicq

Dato : 28-10-07 23:51

Jeg har på et gammelt kassettebånd et remix af noget 80'er italy-disco,
hvor bl.a. følgende er med:

- Koto: visitors
- Laszlo: tonight
- frankie: relax

et sted er der nogle som synger ".. you keep me movin' through the night.."
men jeg kan ikke finde ud af hvilken gruppe det er ?

Sir' det nogen noget som helst ? Jeg vil eventuelt prøve at få et
lydsample online et sted.

Fra : Michael

Dato : 29-10-07 16:41

Hej,

> - Koto: visitors
> - Laszlo: tonight
> - frankie: relax
> Sir' det nogen noget som helst ? Jeg vil eventuelt prøve at få et
> lydsample online et sted.

Ikke umiddelbart, men hvis du lægger en luns af sangen op, kan det være, at
jeg kan hjælpe, da jeg har et stort hjerte for italo disco .

Hilsen
Michael

Fra : Per Hansen

Dato : 29-10-07 16:44

myicq <myicq2@3gmx.net4> mentioned this

> [...]
> night.." men jeg kan ikke finde ud af hvilken gruppe det er ?
>

> Sir' det nogen noget som helst ? Jeg vil eventuelt prøve at få et

Du er meget tæt på omkvædet til Spagna - Easy Lady:

Coz I'm a lady lady lady easy lady
Lady playin' passion through the night
Coz I'm a lady lady lady easy lady
Playin' with emotions move on up

Monstro ikke det er den du husker, men bare en forkert tekst ?
Spagna's Easy Lady er dælme blevet brugt i mange mixes, både fra
dengang og i nyere 80'er mixes.
Nummeret blev yderligere kendt da den blev brugt i Max Mix 4.

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 29-10-07 16:58

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> mentioned this

> [...]
> dengang og i nyere 80'er mixes.
> Nummeret blev yderligere kendt da den blev brugt i Max Mix 4.

Jeg har lige lavet et cut fra min Max Mix 4 af Spagna's Easy Lady.
Det er den her du tænker på ik' ?
http://www.sendspace.com/file/3qd396

--
Per Hansen

Fra : myicq

Dato : 29-10-07 20:10

> [...]
> dengang og i nyere 80'er mixes.
> Nummeret blev yderligere kendt da den blev brugt i Max Mix 4.

et OK nummer, men den melodi (jeg af gode grunde ikke kan skrive i tekst :)
er helt anderledes.

Jeg prøver at få noget af den lagt online.