Muse
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-07 20:26

Var der ingen fra gruppen der var til koncet med Muse i Forum i
onsdags, der har noget at berette?

http://jp.dk/arkiv/?id=1142674

Min søn var der, og han kom helt ekstatisk tilbage med en oplevelse
der var meget ud over det sædvanlige.

Jeg fandt derfor en Muse-CD i hans samling for at høre hvad det var
han var så begejstret for, og jeg må sige at jeg blev fantastisk
overrasket over hvad dette band formår at formidle med deres musik.
Jeg hørte elementer af bossa, orientalsk, 80'er electro-pop, Led
Zeppelin.... ja et smukt sammensat overflødigshorn af velskrevne og
melodiske numre.

Jeg er Muse-fan

/Alex

Fra : Landmand

Dato : 29-10-07 16:27

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote
SNIP

Lad venligst være med at fordre trolden. Den skriver kun for at
få en respons, og det bedste man kan gøre er at ignorere den.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-10-07 15:46

Landmand <df@df.INVALID> wrote:

> Alex Linaa <www.linaa.com> wrote
> SNIP
>
> Lad venligst være med at fordre trolden. Den skriver kun for at
> få en respons, og det bedste man kan gøre er at ignorere den.

javel ja ... den var vist den med æblet og glashuset ..

/thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-10-07 18:21

> Var der ingen fra gruppen der var til koncet med Muse i Forum i
> onsdags, der har noget at berette?

Koncerten var fantastisk. Intet mindre.
Der var op til flere 'gåsehudsoplevelser'.
Matthew Bellamy spiller guitar som en ægte guitarhero. Når han svinger
guitaren om på ryggen og spiller piano og derefter guitar igen i samme
nummer er simpelthen klasse...
Forum var fyldt til bristepunktet og stemningen kunne ikke have været bedre.
Dune gjorde det osse rigtigt godt.
De sluttede af med Knights of Cydonia og jeg troede gulvet ville give efter.
Det er meget svært at beskrive med ord hvor fed den koncert var og hvor
dygtig en musiker/sanger jeg synes Bellamy er.
Selve sceneshowet var osse iorden - lyshowet var nærmest som fyrværkeri og 3
store røgkanoner blev skudt af på de helt rigtige tidspunkter. Store skærme
viste nogle 'videoer' som passede til de forskellige sange.
De får 5 af mig!

søger man på muse og forum på youtube er der uploadet videoer fra den aften,
men de er ikke specielt gode og viser desværre ikke særligt godt hvor fedt
det var, men man kan dog danne sig et indtryk af hvor mange der er og hvor
vildt det var.
--
sniper_Nolight (yderst tilfreds koncertgænger)

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 31-10-07 00:17

> [...]
> Jeg hørte elementer af bossa, orientalsk, 80'er electro-pop, Led
> Zeppelin.... ja et smukt sammensat overflødigshorn af velskrevne og

Synes også de er rigtig gode...

Langtfra det bedste musik jeg har hørt, men i forhold til at det er populær
musik, er det virkelig godt.