50 cent pornografi
Fra : Landmand

Dato : 26-10-07 23:21

Hiphopstjernen 50 Cent så jeg på video, og der så jeg ham hoppe
rundt og danse, og der var et klip af en negerdame som rystede
sin bagdel, så at det blævrede, og det blævrede sådan, at det var
som at se en budding, og mens den blævrede blev den overhældt med
noget tykt væske, og det var et aldeles frastødende syn. Skulle
dette være et forførende indslag i hiphopvideoen? Det tror jeg,
og hvor utroligt er det da ikke, hvilke perverse personer, som
måtte bryde sig om dette, og at disse personer går rundt blandt
os, og at disse personer finder det velbehageligt at se på en
blævrende negerbagdel, som bliver indsmurt i slim?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-10-07 22:24

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> os, og at disse personer finder det velbehageligt at se på en
> blævrende negerbagdel, som bliver indsmurt i slim?

Flot beskrivelse...man ser det tydeligt for sig. Den må du have dyrket meget
siden du kan beskrive det i alle detaljer

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 27-10-07 07:40

> Flot beskrivelse...man ser det tydeligt for sig. Den må du have dyrket
> meget
> siden du kan beskrive det i alle detaljer

Folk ELSKER bare at blive forarget

/Ole

Fra : ølkusken

Dato : 27-10-07 09:17

jeg får associationer til Bo Warming når jeg læser dit lort !

Hold det for dig selv, medmindre nogen spørger om dine meninger.

jw

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 09:15

On Fri, 26 Oct 2007 23:24:05 +0200, "Allan Krautwald"
<krautwald@yahoo.dk> wrote:

>Flot beskrivelse...man ser det tydeligt for sig. Den må du have dyrket meget
>siden du kan beskrive det i alle detaljer

Har du ikke snart været så længe på usenet at du har fundet ud af
skille skidt fra kanel, så du ikke sluger det råt hver eneste gang en
eller anden padde af en troll smider madding til en potentiel
flamewar?

hmmm....

Fra : N/A

Dato : 27-10-07 12:47

Fra : N/A

Dato : 27-10-07 12:47

Fra : Landmand

Dato : 27-10-07 12:47

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote
>Hej

>Andre "dumme idioter" end dig har vel ogs? ret til at
>sige deres mening ?

Have ret til "flamewar" mener du? Nu må man le. Det er vist ikke
noget højt mål at sigte til.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 27-10-07 18:48

"Landmand" <df@df.INVALID> wrote in message news:ffti7i$dmu$1@aioe.org...
> [...]
> os, og at disse personer finder det velbehageligt at se på en
> blævrende negerbagdel, som bliver indsmurt i slim?

Jeg mindes ikke at have set en 50cents video, men det må jeg da se at få
gjort.

Ole Thomsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 28-10-07 00:52

Landmand wrote:
> [...]
> os, og at disse personer finder det velbehageligt at se på en
> blævrende negerbagdel, som bliver indsmurt i slim?

det er bare piv-lækkert...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw