Overvurderet lort
Fra : Landmand

Dato : 26-10-07 23:06

Det meste blackmetal er dårligt fordi det er noget lort. Bl.a
Darkthrone, Burzum, Mayhem, Gorgoroth er overvurderet, og det er
noget lort at høre på, da lyden er så dårligt lavet.

Vikernes kan ikke finde ud af at spille på trommer, og den eneste
gode sang, Call from the Graves, er en Bathory-sang, og
Burzum-Vikernes har ikke selv lavet noget kreativt bortset fra
det der newage musik (han som rejste og my journey to the stars),
men det er dårligt. Og Christian Vikernes er en skam for
nationaltsindede nordmænd.

Immortal er bedre, da det er mere mandigt, og der spilles langt
bedre på instrumenterne, og det er en vigtig ting.

Det meste dødsmetal er også dårligt. Faktisk er de eneste gode
heavyorkestre immortal og bathory og Therion, og det meste andet
er dårligt, dog er det kun nogle Bathorysange, som er gode,
Nordland 1/2 er god.

Fra : Max

Dato : 26-10-07 21:14

Landmand wrote:

> Det meste blackmetal er dårligt fordi det er noget lort. Bl.a

Så glæd dig over at det er frivillig at lytte.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 09:09

On Fri, 26 Oct 2007 22:13:53 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Så glæd dig over at det er frivillig at lytte.

Lad være med at fodre trollen:

<http://da.wikipedia.org/wiki/Troll_(Usenet)>

/Alex

Fra : Max

Dato : 27-10-07 09:30

Hej Alex

> Lad være med at fodre trollen:

Jeg opdagede ham længe før dig, men
du fortsætter åbenbart.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 09:39

On Sat, 27 Oct 2007 10:30:16 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Alex

>Jeg opdagede ham længe før dig, men
>du fortsætter åbenbart.

Hold nu op med at gøre det til en langspyttekonkurrence om hvem der
gjorde hvad først. Det fremgik ikke ret tydeligt at dit svar til
trollen at du havde spottet ham....vel?
Hvorfor i det hele taget svare en troll man allerede har spottet? ....
Man må undres.

Anyway, så lukker jeg den over i dk.admin.netikette her

Fra : Landmand

Dato : 27-10-07 11:46

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote
u>On Sat, 27 Oct 2007 10:30:16 +0200, "Max"

> [...]
>Man må undres.

>Anyway, så lukker jeg den over i dk.admin.netikette her

Hvad med at svare på det jeg skriver?

Er det forbudt at have en bestemt mening om noget musik?

Fra : -= JF =-

Dato : 27-10-07 10:05

Landmand skrev:

> Hvad med at svare på det jeg skriver?

Næ!

> Er det forbudt at have en bestemt mening om noget musik?

Er det forbudt at være et høfligt menneske som holder sine meninger om
dine udgydelser tilbage?

--
Mvh. John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-10-07 10:13

Landmand skrev:

>Er det forbudt at have en bestemt mening om noget musik?

ja i denne gruppe må du ikke have en selvstændig mening om musik, hvis
ikke din mening er som alle andres vil du blive kaldt for en troll, bot
eller bare blive killfiltreret.

nå nu bliver jeg nok killfiltreret af endnu flere.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 27-10-07 10:35

Hej
Ivan V. Klattrup wrote:
> ja i denne gruppe må du ikke have en selvstændig mening om musik, hvis
> ikke din mening er som alle andres vil du blive kaldt for en troll,
> bot eller bare blive killfiltreret.

Sådan er det jo desværre, og det er jo typisk af folk der ikke ligefrem har
den strammeste badehætte.

> nå nu bliver jeg nok killfiltreret af endnu flere.

I hvert fald ikke af mig. Det er suverent med sin egen mening, selvom de
hjerneskadede ikke kan tåle det.

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-10-07 17:25

> I hvert fald ikke af mig. Det er suverent med sin egen mening, selvom de
> hjerneskadede ikke kan tåle det.

Ja selv os er der plads til

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-10-07 17:24

> [...]
> eller bare blive killfiltreret.
>
> nå nu bliver jeg nok killfiltreret af endnu flere.

Bare rolig...der er ingen i mit filter
Jeg synes det er dybt latterligt og decideret barnlig at nogen truer med at
bruge at filtret eller rent faktisk gør det. Man kan jo bare hoppe de indlæg
man ikke gider svare på...eller nøjes med at ryste lidt på hovedet.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 17:43

On Sat, 27 Oct 2007 18:24:13 +0200, "Allan Krautwald"
<krautwald@yahoo.dk> wrote:

>Jeg synes det er dybt latterligt og decideret barnlig at nogen truer med at
>bruge at filtret eller rent faktisk gør det.

Uhadada, så fik man lige sat pøbelen på plads. *ynk*

>Man kan jo bare hoppe de indlæg
>man ikke gider svare på...eller nøjes med at ryste lidt på hovedet.

Det var faktisk grunden til du lå i mit filter indtil jeg
reinstallerede min PC. Jeg begyndte at få ondt i nakken af at ryste så
meget på hovedet.

Fra : Hauge

Dato : 27-10-07 18:20

Alex Linaa wrote:
> Jeg begyndte at få ondt i nakken af at ryste så
> meget på hovedet.

Ja det virker også som om at der er noget der er gået løst, selvom det ikke
helt kan passe..

/Hauge

Fra : Pernille

Dato : 26-10-07 21:16

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> heavyorkestre immortal og bathory og Therion, og det meste andet
> er dårligt, dog er det kun nogle Bathorysange, som er gode,

Jeg kender slet ikke den musik. Men, jeg vælger jo også selv, hvad jeg
lytter til...

Fra : Per Hansen

Dato : 26-10-07 22:34

"Pernille" <Hovedst@den> mentioned this

> "Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

> Jeg kender slet ikke den musik. Men, jeg vælger jo også selv, hvad jeg
> lytter til...

Du har sikkert set det i tv og bare skiftet kanal da du hørte det.
Det er sådan noget hvor de bare står og river den fuld stændig af på deres
instrumenter uden egentlig den helt store sammenhæng og så er der en der
påstår han er sanger der bare står og grynter noget totalt uforståeligt
ind i microfonen.

--
Per Hansen

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 31-10-07 00:19

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> instrumenter uden egentlig den helt store sammenhæng og så er der en der
> påstår han er sanger der bare står og grynter noget totalt uforståeligt

.... Det har du vist ikke forstand på

Fra : Per Hansen

Dato : 31-10-07 17:57

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> mentioned this

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> ... Det har du vist ikke forstand på

Jo, mere end du tror for jeg har været venner med en der kontinuerlig
hørte den form for musik der kun kan anses for støj.

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 18:07

On Wed, 31 Oct 2007 16:57:20 GMT, Per Hansen
<onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

>Jo, mere end du tror for jeg har været venner med en der kontinuerlig
>hørte den form for musik der kun kan anses for støj.

Og min moster har været gift med en automekaniker i 45 år, uden hun af
den grund ved det mindste om biler

Hvor vil du hen du?

/Alex

Fra : kautaq

Dato : 26-10-07 22:33

Landmand wrote:

> Det meste blackmetal er dårligt fordi det er noget lort.

Velkommen til usenet

/mike

Fra : Sv-e

Dato : 26-10-07 23:31

On Fri, 26 Oct 2007 23:32:32 +0200, kautaq wrote:

> Velkommen til usenet
>
> /mike

Set på et offentligt toilet:

Fisse er noget opreklameret lort, Kurt 5 år !
--
/Sv-e

Fra : Dopedog

Dato : 27-10-07 11:26

[SNIP]

Ja det er så DIN mening. Burzum (Vikernes) synes jeg laver noget fantastisk
musik. Stilen er meget primitiv (hvilket er vel fordi det blev indspillet
under hans fængselsophold) og vokalen er FANTASTISK!

Gorgoroth, som du også nævner, laver da noget fantastisk musik. Jeg var også
til koncert med dem for et par år siden, og det er sku en af de fedeste
koncerter jeg nogensinde har været med til.

Hvad er det du ikke kan lide ved Mayhem ? Deres fantastiske tekster, deres
enestående melodiske melodier eller ?

Darkthrone og Immortal vil jeg ikke udtale mig om, da det ikke er noget jeg
hører. Men hele black metal genrer er sku da genial. At du ikke kan lide
dem, beviser vel bare at du burde holde dig til Linkin Park, U2 eller Tokio
Hotel. Og at du ranter, til sidst, om dødsmetal, viser sku også bare hvor
stort et fjols du er

Fra : Landmand

Dato : 27-10-07 13:54

Dopedog <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote
>[SNIP]

>Ja det er s? DIN mening. Burzum (Vikernes) synes jeg laver noget fantastisk
>musik. Stilen er meget primitiv (hvilket er vel fordi det blev indspillet
>under hans f?ngselsophold) og vokalen er FANTASTISK!

Blev alle indspilninger lavet efter fængslingen? Nej, det gjorde
de ikke.

>Gorgoroth, som du ogs? n?vner, laver da noget fantastisk musik. Jeg var ogs?
>til koncert med dem for et par ?r siden, og det er sku en af de fedeste
>koncerter jeg nogensinde har v?ret med til.

Nej, det er ikke fantastisk.

>Hvad er det du ikke kan lide ved Mayhem ? Deres fantastiske tekster, deres
>enest?ende melodiske melodier eller ?

"Melodiske melodier". Nej, det er elendigt.

>Darkthrone og Immortal vil jeg ikke udtale mig om, da det ikke er noget jeg
>h?rer.

>Men hele black metal genrer er sku da genial.

Er ALT blackmetal genialt? Nej da.

>At du ikke kan
>lide
>dem, beviser vel bare at du burde holde dig til Linkin Park, U2 eller Tokio
>Hotel.

Jeg kan heller ikke lide de bands. Desuden er Immortal og
Bathory jo netop blackmetal.

> Og at du ranter, til sidst, om d?dsmetal, viser sku ogs? bare
>hvor
>stort et fjols du er

Det er dig, som er et fjols, og du burde bures inde i en lejr
sammen med hele den talentløse masse, hvor du skulle tjene for
føden. Personer som mig kunne så spille på guitar for udvalgte
folk, som havde god smag, og ikke som de, som bryder sig om
elendigt lort og pis.

Fra : Sv-e

Dato : 27-10-07 12:07

On Sat, 27 Oct 2007 12:54:27 +0200, Landmand wrote:
> [...]
> føden. Personer som mig kunne så spille på guitar for udvalgte
> folk, som havde god smag, og ikke som de, som bryder sig om

Se her taber du jo det saglige moment helt på gulvet, kunne du evt. ikke
linke til noget guitar du har spillet så andre kan dømme om de syntes "du"
spiller godt ?

Hvis talentet er på et niveau hvor publikum skal tvangsudskrives til at
overhøre en koncert, kan man jo have bange anelser om hvad det egentlig er
som kommer ud af højtalerene :)

--
/Sv-e

Fra : iSteen

Dato : 27-10-07 23:58

Landmand <df@df.INVALID> wrote:

> Det meste blackmetal er dårligt fordi det er noget lort.
> Det meste dødsmetal er også dårligt.

Hver sin smag, jeg synes begge dele er støj....til gengæld synes jeg en
gang god gammeldaws thrash stadig holder - det synes resten af min
familie til gengæld ikke

Fra : ASKF

Dato : 28-10-07 23:52

iSteen ytrede sig i <1i6o4yt.bw8jbzlx95o1N%isteen@gmail.com> med dette:

>Hver sin smag, jeg synes begge dele er støj....til gengæld synes jeg en
>gang god gammeldaws thrash stadig holder - det synes resten af min
>familie til gengæld ikke

Det holder da ikke en meter længere, næh må jeg bede om noget doom eller
funeral doom.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Landmand

Dato : 29-10-07 16:28

ASKF <nospam@askf.dk> wrote
>iSteen ytrede sig i <1i6o4yt.bw8jbzlx95o1N%isteen@gmail.com> med dette:

>Det holder da ikke en meter længere,

Metallica er homoskesualistisk og umoralsk.

> næh må jeg bede om noget doom eller
>funeral doom.

Det kender jeg ikke, men mon ikke det er noget Marily Manson, så
det er ikke værd at investere tid på.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-10-07 15:50

Landmand <df@df.INVALID> wrote:

> ASKF <nospam@askf.dk> wrote

> Metallica er homoskesualistisk og umoralsk.

Hvad er der nu galt i det ?

/thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-10-07 17:55

> ASKF <nospam@askf.dk> wrote

> Metallica er homoskesualistisk og umoralsk.

> Det kender jeg ikke, men mon ikke det er noget Marily Manson, så
> det er ikke værd at investere tid på.

Nu bliver jeg nysgerrig.. Hvad kan du godt li?

- Martin

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-10-07 18:10

Martin Petersen wrote:
> "Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

> Nu bliver jeg nysgerrig.. Hvad kan du godt li?

Jeg gætter på The Corrs, Guns N Roses og George Michael ;)

Fra : Landmand

Dato : 29-10-07 21:38

Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote

>Jeg gætter på The Corrs, Guns N Roses og George Michael ;)

Jeg har jo skrevet, hvad jeg godt kan lide. Jeg kan heller ikke
lide de ting der, og jeg kender ikke the Corrs.

Fra : ASKF

Dato : 31-10-07 14:18

Landmand ytrede sig i <fg4qlu$mq5$4@aioe.org> med dette:

>ASKF <nospam@askf.dk> wrote

>Metallica er homoskesualistisk og umoralsk.

>Det kender jeg ikke, men mon ikke det er noget Marily Manson, så
>det er ikke værd at investere tid på.

Det ligger faktisk ret langt fra Marily Manson. Doom er dystert,
langsomt og slæbende metal; funeral doom kører stilen ud i det ekstreme
og kan være ekstremt monotomt i lange passager.

Mit favorit Doom metal band er finske Shape of Despair, som du kan høre
på <http://www.myspace.com/shapeofdespair> (deres hjemmeside er ved at
blive ændret, så du må nøjes med deres myspace profil).