Koreansk kampsportsfilm
Fra : kenobeno

Dato : 12-11-07 15:15

Jeg er usikker på om dette er det rette forum for mit spørgsmål, men
nu prøver jeg om der er nogen der kan hjælpe mig.

I min barndom gik jeg til taekwondo og en aften havde de arrangeret
filmforvisning. De viste en film om to koreanere der kæmpede mod den
japanske besættelsesmagt.
Imodsætning til alle de andre kampsportsfilm døde heltene til sidst.
Jeg tror de blev skudt.
Filmen gjorde stort indtryk på mig og jeg kunne godt tænke mig at
gense den.
Desværre kan jeg ikke huske hvad den hedder. Jeg mener det var en
tekstet asiatisk film.
Umiddelbart må de have været fra 70erne eller de tidlige 80er.

Hjælp mig!!!!!!!!!!1

MVH

KenoBeno

Fra : Morten Steen

Dato : 12-11-07 17:52

>Jeg er usikker på om dette er det rette forum for mit >spørgsmål, men
>nu prøver jeg om der er nogen der kan hjælpe mig.

Altså, jeg kan ikke få det til at matche 100%, men kunne det være New Fist
Of Fury med Jackie Chan?

http://www.imdb.com/title/tt0075439/

Morten

Fra : kenobeno

Dato : 12-11-07 20:43

On 12 Nov., 17:51, "Morten Steen" <morte...@film.dk> wrote:

> Altså, jeg kan ikke få det til at matche 100%, men kunne det være New Fist
> Of Fury med Jackie Chan?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0075439/
>
> Morten

Hej Morten

Tak for dit bud, men jeg tror det næppe. Det var to mænd og ikke en
kvinde og en mand og det var korea og ikke shanghai. Desuden tror jeg
at jeg ville have huske Jackie Chan. Tror ikke der var en eneste kendt
skuespiller med G

KenoBeno

Fra : Tue Sørensen

Dato : 13-11-07 00:08

On 12 Nov., 20:43, kenobeno <langkjaerwor...@lundens.net> wrote:

> [...]
> kvinde og en mand og det var korea og ikke shanghai. Desuden tror jeg
> at jeg ville have huske Jackie Chan. Tror ikke der var en eneste kendt

Spørg herinde (på engelsk) - der ved de det:
http://kungfucinema.com/forums/

- Tue

Fra : kenobeno

Dato : 13-11-07 10:28

On 13 Nov., 00:07, Tue Sørensen <sorenson...@gmail.com> wrote:

> Spørg herinde (på engelsk) - der ved de det:http://kungfucinema.com/forums/
>
> - Tue- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Tue.

Tak for svaret. Nu opretter jeg mig og poster spørgsmålet.

KenoBeno