de fortabte børns by - DVD
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-11-07 14:58

subj er en af de film jeg har ledt efter i lang tid, men den eneste
udgave jeg kendte indtil videre var en frygtelig P/S udgave. Men nu
faldt jeg tilfældigvis over denneher
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1966621&subcat=region2
som jo både skulle være anamorfisk og i 1.85:1.

Er det en trykfejl på cd-wow eller er den god nok?

Fra : JYH

Dato : 10-11-07 15:10

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> som jo både skulle være anamorfisk og i 1.85:1.
>
> Er det en trykfejl på cd-wow eller er den god nok?

Hvis det er den samme som den her.
http://www.moviezoo.dk/De-fortabte-boerns-by-DVD-film_5050582418729

der er den samme, som jeg har - så er den god nok.

OG - så er den billigere end hos cd-wow

TP-Musik har den til 50 kr.
http://www.tpmusik.dk/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-11-07 15:33

On Nov 10, 3:10 pm, "JYH" <j...@jyh.jyh> wrote:

> Hvis det er den samme som den her.http://www.moviezoo.dk/De-fortabte-boerns-by-DVD-film_5050582418729
>
> der er den samme, som jeg har - så er den god nok.
>
> OG - så er den billigere end hos cd-wow

Ikke når man bor i Madrid, men tak for tippet.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : JYH

Dato : 10-11-07 16:16

Lars Hoffmann wrote:

> Ikke når man bor i Madrid, men tak for tippet.

OK - så kig her: http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1661
Ser ud til den er i 1.85:1.

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 00:28

> http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1966621&subcat=region2
> som jo både skulle være anamorfisk og i 1.85:1.

Der står i det link at filmen vare 68 minutter, det lyder lidt underligt.

Kik her.

http://www.amazon.co.uk/City-Lost-Children-Ron-Perlman/dp/B000O771Z6/ref=sr_1_1/202-1174268-9826267?ie=UTF8&s=dvd&qid=1194736608&sr=1-1

Scroll lidt ned på siden, her er tiden 108 minutter.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).