HJÆÆÆLP......
Fra : Henrik Lunnsgaard

Dato : 04-11-07 18:59

For et stykke tid siden så jeg en film - hvor en mand blev dømt til døden og
efterfølgende henrettet i fænsglet.

Dømt for mordet på en dame.

I filmen modtager en betjent/efterforskere løse spor, som leder hende på
sporet af, at der ikke er tale om mord - men selvmord.

Filmen ender med, at den dømte bliver henrettet - men betjenten finder frem
til et videobånd der viser at der reelt er tale om selvmord.

Emnet i filmen er, hvorledes en gruppe der kæmper mod selvmord vil bevise,
at der er risiko for at en uskyldig bliver dømt. Et medlem af gruppen kaster
alt i puljen og giver sit liv for at påvise, at en uskyldig kan blive dømt -
hvilket det naturligvis ikke menes at være tilfældet i retssystemet.

Jeg kan ikke huske om det er kevin bacon der spiller den mandlige
hovedrolle......

Håber i derude kan hjælpe med titlen.og kommer der et svar, så kan jeg varmt
anbefale at se den.

med venlig hilsen

Henrik

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-11-07 19:17

Henrik Lunnsgaard wrote:

> Jeg kan ikke huske om det er kevin bacon der spiller den mandlige
> hovedrolle......

Kevin Spacey, i "The Life of David Gale"
http://www.imdb.com/title/tt0289992/

Fra : smsFJERN@os.dk

Dato : 04-11-07 19:18

Det kunne lyde lidt som