ferie på Mars
Fra : Peter Loumann

Dato : 03-11-07 20:07

Hej aficionados

Genså ved et tilfælde Total Recall på tv2 zulu i går. Den holder godt nok.

Men så kom jeg til at tænke på en anden film, sikkert også amerikansk og
fra ca. samme tid (omkr. 1990), også med ferie på Mars, men charter -
ledefiguren vandt vist rejsen i noget konkurrence eller lotteri. Der er en
del gakkede elementer, men selskabet bli'r også rodet ind i alvorlige
problemer, og der er vist en konspiration bag. En figur er bøsset,
mørklødet entertainer.

Mere husker mit (halv)senile hoved desværre ikke, heller ikke nogen
medvirkende. Nogen bud?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-11-07 20:14

Den 03-11-07 20.06 skrev Peter Loumann følgende:

> [...]
> del gakkede elementer, men selskabet bli'r også rodet ind i alvorlige
> problemer, og der er vist en konspiration bag. En figur er bøsset,

Det kan vist ikke være andre film end The Fifth Element, selvom den er
knap så gammel:
http://us.imdb.com/title/tt0119116/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Mads

Dato : 03-11-07 21:14

On Sat, 03 Nov 2007 20:13:32 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Det kan vist ikke være andre film end The Fifth Element, selvom den er
>knap så gammel:

Ak ja, hvem kan glemme den. Milla Jojovich kun iført at par remme.

Fra : PerX ...

Dato : 08-11-07 01:11

In article <filpi399ku7fpu517hshj2s0ubc1t77dma@4ax.com>,
Mads@nospam.nothanks.com says...

> Ak ja, hvem kan glemme den. Milla Jojovich kun iført at par remme.

Så man bedre kan tælle hendes ribben ;)

Fra : Mads

Dato : 08-11-07 20:52

On Thu, 8 Nov 2007 01:10:31 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>Så man bedre kan tælle hendes ribben ;)

That too. Hun har pæne ribben. ;op

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-11-07 21:43

On Sat, 03 Nov 2007 20:13:32 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

> Det kan vist ikke være andre film end The Fifth Element,

Jo!

> selvom den er knap så gammel:

Og heller ikke amerikansk

> http://us.imdb.com/title/tt0119116/

http://www.philm.dk/default.asp?CallParam=visfilm&IdParam=254

Med den skuespiller jeg elsker at hade i hovedrollen; Gary Oldman som
superskurk; og en særdeles appetitlig Milla Jovovich.

Tak for hjælpen til en hårdt prøvet hukommelse, der nu kan genkalde sig et
New York med lejligheder som containerkabiner og med trafik i mange lag.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Silver

Dato : 04-11-07 06:34

> Med den skuespiller jeg elsker at hade i hovedrollen; Gary Oldman som
> superskurk; og en særdeles appetitlig Milla Jovovich.

Puhada!, du kan da ikke mene at du hader Bruce Willis?, og så især i hans
bedste rolle nogensinde som Korben Dallas?!?....nej nej nej....blasfemi!
*VIG BORT DJÆVEL FRA DENNE STAKKELS SJÆL!*.

Hehe...ok nogle af hans film stinker gevaldigt (color of night og the story
of us kommer frem i hukommelsen), men ellers er han da sluppet ret godt fra
det vil jeg mene.

Du har ingen yndlingsfilm fra hans side så?, eller måske har du en som du
ELSKER at HADE mere end alle de andre han har lavet ;)

Det Femte Element er efter min mening den næstbedste film der blev lavet i
90'erne, den bedste er En Verden Udenfor som intet kan, og højst sansynligt
vil, overgå!.

Mvh
Silver.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-11-07 14:19

Silver wrote:

> Det Femte Element er efter min mening den næstbedste film der blev
> lavet i 90'erne, den bedste er En Verden Udenfor som intet kan, og
> højst sansynligt vil, overgå!.

Hold. En Verden Uden For er vand ved siden In the Name of the Father.
Der slipper man da for at sidde med den kvalme fealgood fornemmelse
når filmen er slut som man gør i EVUF.

mvh
Henning

Fra : Rune Zedeler

Dato : 05-11-07 07:10

Peter Loumann skrev:

> Jo!

Nej.

-Rune

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-11-07 10:15

On Mon, 05 Nov 2007 07:10:21 +0100, Rune Zedeler wrote:

> Nej.

Ups!

http://huse-i-naestved.dk