Fakiren fra Belbao
Fra : Kim2000

Dato : 03-11-07 16:03

Betjentene er de ikke iført amerikansk politiunifom fra midtvesten?

mvh
Kim

Fra : Per Hansen

Dato : 03-11-07 17:10

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> mentioned this

> Betjentene er de ikke iført amerikansk politiunifom fra midtvesten?
>
> mvh
> Kim

De bruger sådan lidt hip som hap i de danske børnefilm, selv når det
kommer til politibiler har man set dem drøne rundt i amerikanske
politibiler af de store klodsede Dodge type som man husker fra 80'ernes
amerikanske politifilm.
Lidt B-Film agtig hvis du spørger mig.

--
Per Hansen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-11-07 18:11

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommer til politibiler har man set dem drøne rundt i amerikanske
> politibiler af de store klodsede Dodge type som man husker fra 80'ernes

Nåeh.. Hvis man kan stoppe en fakir ind i en kuglepen, så kan poltiet vel
også selv vælge deres tøj og biler hehe

Mvh
Benjamin

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-11-07 21:44

Per Hansen sendte dette med sin computer:
> [...]
> kommer til politibiler har man set dem drøne rundt i amerikanske
> politibiler af de store klodsede Dodge type som man husker fra 80'ernes

Jeg havde den kørende her, B-film er da et mildt udtryk om dens klasse.
Thestrups sædvanlige og slidte rolle var faktisk underholdende, resten
var godt nok skidt.
Hvem har fortalt Sidse at hun kan spille skuespil? Jeg har vist lige en
høne at plukke, med vedkommende :oÞ (sikkert samme person som har bildt
Iben Hjejle ind at hun er skuespiller).
Kai

Fra : Per Hansen

Dato : 04-11-07 00:13

=?ISO-8859-15?Q?Fister_L=F8gsovs?= <Kunta@starmail.sletdette.co.za>
mentioned this

> [...]
> Hvem har fortalt Sidse at hun kan spille skuespil? Jeg har vist lige en
> høne at plukke, med vedkommende :oÞ (sikkert samme person som har bildt

Man kan undre sig lidt over at de har hyret en tysk skuespiller til at være
med. Lombardo spilles af Moritz Bleibtreu.
Han er ihvertfald en der HAR slået sit navn fast, han er vist mest kendt
for sin rolle i Lola Rennt her hjemme.

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 05:46

> Betjentene er de ikke iført amerikansk politiunifom fra midtvesten?
>
> mvh
> Kim

Foregår filmen ikke et sted i USA? Jeg mener at erindre at figurene har
engelske efternavne og så'n.

Fra : Holst

Dato : 04-11-07 16:34

Hans Christian Vang wrote:

> Foregår filmen ikke et sted i USA? Jeg mener at erindre at figurene har
> engelske efternavne og så'n.

Nu har jeg engang kun set filmen ud af øjenkrogen, mens nogle børn så
den, men mit indtryk var mest, at det foregik sådan et eller andet
ubestemmeligt sted, der ikke er nærmere præciseret.

Men læste man bogen, kan det da godt være, der står mere der.