Kan ikke huske hvad den hedder.
Fra : Carlsen

Dato : 02-11-07 23:37

Hej

Jeg har set den sidste halvdel af en rigtig god film i TV for et pr måneder
siden, og jeg vil gerne se hele filmen, men kan ikke huske hvad den hedder.

Den handler om en mand som forfølger sin kones morder " tror han ". Han
husker nemlig meget dårlig og bliver nød til at tage billeder af alle han
taler med for at kunne huske dem. Han danner sin egen virkelighed om hvad
der sker. Men når filmen er ved at være slut, ser man filmen "bagfra" og
hvad er virkelig skete.

Håber at der er nogle som kan hjælpe mig.

--
Regards,
Med venlig hilsen

Carlsen
www.carlsensoftware.dk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-11-07 23:44

Carlsen skrev:

> Håber at der er nogle som kan hjælpe mig.

Memento.

http://www.imdb.com/title/tt0209144/

-Rune

Fra : Carlsen

Dato : 03-11-07 16:15

Tak det var lige den jeg tænkte på.

--
Regards,
Med venlig hilsen

Carlsen
www.carlsensoftware.dk

Fra : Silver

Dato : 07-11-07 19:28

> Memento.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0209144/

Hmmm....har faktisk aldrig fået taget mig sammen til at se den film, syntes
ikke Guy Pearce's præstation i L.A. Confidential var så god så derfor valgte
jeg ikke at se Memento.

Kan være jeg skulle gemme den til weekenden hvis den virkelig er så god som
folk siger.

Mvh
Silver.

Fra : Per Andersen