cdwow - verified by visa?
Fra : Anders Houmark

Dato : 29-10-07 23:19

Hej...
Hmm i min iver efter at prøve at finde et sted som sælger Groundhog Day samt
har den nye Futurama film, inden for EU..
Jeg er så faldet over cdwow som jeg ofte har handlet ved. Jeg var nødt til
at logge ind på den engelsk .com, uden dansk login, for at få lov at se reg.
1 udgaven af Futurama filmen. På DK udgaven af siden kunne jeg ikke få lov
at se reg.1 filmen.

Da jeg så kommer til check-in skal jeg afgive en masse informationer.. fint
nok, men så kommer der noget Verified By Visa hvor jeg skal logge på
netbank.. Hvad er det lige? Gider ikke det lort, det virker alt for
besværligt, for at få lov at betale under 200 kroner... så nu gider jeg ikke
handle dér, det er for besværligt?

Kender i nogle andre firmaer som er rimelig billige, har begge film, og som
ikke er så besværlige?

På forhånd tak

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-10-07 23:24

Hej!

Anders Houmark wrote:
> Kender i nogle andre firmaer som er rimelig billige, har begge film, og
> som ikke er så besværlige?

Loaded247.com? Har ikke handlet der i et stykke tid, men er aldrig blevet
opkrævet told+moms. Iflg. deres side er de også residerende i Jersey.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Optimus Prime

Dato : 30-10-07 13:19

Anders Houmark skrev:
> [...]
> på netbank.. Hvad er det lige? Gider ikke det lort, det virker alt for
> besværligt, for at få lov at betale under 200 kroner... så nu gider jeg

Du kan omgå dette ved at vælge andre betalingskort og så der vælge Visa

Fra : Per Hansen

Dato : 30-10-07 16:46

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> mentioned this

> [...]
> jeg ikke handle dér, det er for besværligt?
>
> Kender i nogle andre firmaer som er rimelig billige, har begge film,

www.axelmusic.com
Alt afsendes typisk inde for EU, enten England eller Tyskland.

--
Per Hansen

Stealing from one person is called theft.
Stealing from many people is called taxes.

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-11-07 11:43

Anders Houmark wrote:
> [...]
> fint nok, men så kommer der noget Verified By Visa hvor jeg skal logge
> på netbank.. Hvad er det lige? Gider ikke det lort, det virker alt for

Du handler nok ikke så meget på nettet, men den procedure bliver mere og
mere udbredt. Givetvis indøfrt mhp. større sikkerhed. Det generer som
regel ikke mig, da det kun drejer sig om 10 sekunders ekstra "arbejde".
Problemet for mig er, at jeg pga. denne producere kun kan handle når jeg
sidder vied min hjemme-PC hvor jeg har installeret netbanken.
Møgirriterende.

mvh
Kim Jensen

Fra : Jesper

Dato : 03-11-07 15:33

Anders Houmark <sunsitenews@andersh.dk> wrote:

> [...]
> handle dér, det er for besværligt?
>
> Kender i nogle andre firmaer som er rimelig billige, har begge film, og som

Den der med at logge ind på netbank for at verificere hedder '3D-secure"
og det virker ikke på Mac, så hvis CD-WOW er begyndt på den slags
julelege, så er jeg færdig med at handle hos dem.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Jesper

Dato : 03-11-07 15:35

> [...]

> handle dér, det er for besværligt?
>
> Kender i nogle andre firmaer som er rimelig billige, har begge film, og som

play.com har groundhog day til ¤7,99 samt en del Futurama.