I am Legend
Fra : lhs

Dato : 29-10-07 15:56

Hmmm

Så kom den, er lidt spændt...: http://iamlegend.warnerbros.com/ men det er
ik Arnold der skulle spille Neville..

Synes at den ældre version med Charlton Heston og Ron Graniers Syrede
soundtrack bestemt er blandt mine kult all time favorits
http://www.imdb.com/title/tt0067525/

Lars HS

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-10-07 17:36

> Så kom den, er lidt spændt...: http://iamlegend.warnerbros.com/ men det
> er ik Arnold der skulle spille Neville..

den nye skulle følge bogen mere end omega man og derfor er jeg netop gået
igang med bogen som jeg aldrig har fået læst - traileren ser fed ud i hvert
fald.
Den gamle med Vincent Price - The Last Man on Earth - skulle osse være god,
jeg har bare aldrig fået set den. Den kan ses gratis på nettet, men det er
ikke meget værd at se i et lille vindue.

> Synes at den ældre version med Charlton Heston og Ron Graniers Syrede
> soundtrack bestemt er blandt mine kult all time favorits
> http://www.imdb.com/title/tt0067525/

Troede efterhånden jeg var den eneste i verden der kunne lide Omega Man...
Den film er - imo - fantastisk.
--
sniper_Nolight

Fra : lhs

Dato : 29-10-07 18:14

Griner, troede jeg var den sidste mand på jorden der syntes Omega Man var
fed... Købte film i en rimelig dvd version med lidt ekstra materiale+
soundtrack i tyskland for ingen penge for et par år siden.. Kan anbefales
inden ny versionen kommer..

Lars HS

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-10-07 22:01

"lhs" <shane@(fjern)egt2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Købte film i en rimelig dvd version med lidt ekstra materiale+
> soundtrack i tyskland for ingen penge for et par år siden.. Kan anbefales

Jeg har en region 1 version bare med filmen - jeg troede ikke der var andre
udgaver før blu-ray udgaven kommer her i november... hvad er det for en du
har med soundtrack? det ville jeg da supergerne have - jeg elsker den slags
kitchede 70'er tracks... især fra de italienske zombie, western og giallo
film, men omega man soundtracket er da spektakulært!

har du et link?
--
sniper_Nolight

Fra : lhs

Dato : 30-10-07 17:39

Købte soundtracket seperat,
http://www.soundtrackinfo.com/ost.asp?soundtrack=2003
http://www.moviemusic.com/soundtrack/omegaman

men dvd´en er en reg 2 dvd med filmen+ ekstra materiale forord af manu
forfatteren joyce corrington, paul koslo (dutch) og eric laneuville (richie)
samt dokuen omkring indspilningen af filemn `last man alive - the omega man´
http://www.amazon.com/Omega-Man-Charlton-Heston/dp/0790742802

synes også mange af 70´er soundtracksne er fede eks. silent running, 70 ér
versionen af Invasion of the body snatchers mv.

Lars HS

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-10-07 19:39

"lhs" <shane@(fjern)egt2net.dk> skrev i en meddelelse
> Købte soundtracket seperat,
> http://www.soundtrackinfo.com/ost.asp?soundtrack=2003
> http://www.moviemusic.com/soundtrack/omegaman

har du bestilt et af de steder? hvis ja, hvor meget ekstra har det kostet
dig? jeg tænker på fragt, VAT, afgifter osv.

> [...]
> forfatteren joyce corrington, paul koslo (dutch) og eric laneuville
> (richie) samt dokuen omkring indspilningen af filemn `last man alive - the

det er osse den dvd jeg har - bare reg 1.
--
sniper_Nolight

Fra : lhs

Dato : 30-10-07 20:43

nej købte den irl i en shop i flensburg for et stykke tid siden, hvist et
genoptryk..... har ikke erfaring med de shops, men cd´en er fed... blanding
mellem fusions jazz, symfonisk score og mærkelige lyde..

Lars H

Fra : Optimus Prime

Dato : 30-10-07 13:16

sniper_Nolight skrev:
> Den gamle med Vincent Price - The Last Man on Earth - skulle osse være god,
> jeg har bare aldrig fået set den. Den kan ses gratis på nettet, men det er
> ikke meget værd at se i et lille vindue.

Det er ganske god underholdning - jeg har en nyere R1 udgave og den er
fin fin og anamorphic svjh... min ældre R1 udgave er knap så god at se på

> Troede efterhånden jeg var den eneste i verden der kunne lide Omega Man...
> Den film er - imo - fantastisk.

Den er en rigtig god film også... Glæder mig til at se om I am Legend er
lige så god underholdning som de 2 forrige film...

Har i øvrigt også læst bogen - man er vel fan :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-10-07 19:42

> Det er ganske god underholdning - jeg har en nyere R1 udgave og den er fin
> fin og anamorphic svjh... min ældre R1 udgave er knap så god at se på

jeg ville rigtig gerne se den, måske man skulle få fat i den.

> Den er en rigtig god film også... Glæder mig til at se om I am Legend er
> lige så god underholdning som de 2 forrige film...

Mine forventninger er allerede alt for høje

> Har i øvrigt også læst bogen - man er vel fan :)

Jeg er i hvert fald glad for jeg fik taget mig sammen og købt den.
--
sniper_Nolight

Fra : Optimus Prime

Dato : 01-11-07 14:30

sniper_Nolight skrev:
> jeg ville rigtig gerne se den, måske man skulle få fat i den.

Nu er jeg ikke lige ved min samling; men så vidt jeg husker, så er det
en Midnight Movie duoble feature med Year in Panic Zero! - den kan jeg
også varmt anbefale... En af de få film hvor personerne opfører sig
fornuftigt og reagerer som man selv mener man ville gøre