Futurama vender tilbage som film
Fra : Per Hansen

Dato : 25-10-07 21:19

Lige noget guf for dem der også er fans af Matt Groening's Futurama.
Futurama vender tilbage som en hel film, ligesom den Simpsons film
at vi ved at Matt lavede.
Futurama filmen hedder: Bender's Big Score, den varer 88 minutter.
Filmen udgives direkte på DVD (Reg1) den 27 November.

Fedt, endelig noget nyt fra år 3000, den håbløse Fry der er så
dybt forelsket i den enøjede Leela, Bender der ikke kan fungere ordentligt
uden en ordentlig omgang sprut, den senile Professor Farnsworth og så
naturligvis Doctor Zoidberg.

http://www.dvdpacific.com/Item.asp?ID=844977

--
Per Hansen

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-10-07 21:42

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dybt forelsket i den enøjede Leela, Bender der ikke kan fungere ordentligt
> uden en ordentlig omgang sprut, den senile Professor Farnsworth og så

Jeg er ikke god til sådan noget.. men hvor/hvordan forudbestiller jeg den?

Vil helst undgå told/moms, gerne eu køb.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 26-10-07 15:39

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> mentioned this

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er ikke god til sådan noget.. men hvor/hvordan forudbestiller jeg
> den?
>
> Vil helst undgå told/moms, gerne eu køb.

Axel Music's gamle Club Racoon tilbyder den også:
http://www.axelmusic.com/productDetails/024543480099
Den er bare lidt dyrre hos dem end hos DVD Pacific.
Axel Music plejer at afsende inde for EU.

--
Per Hansen

Fra : Jesper

Dato : 05-11-07 23:49

Anders Houmark <sunsitenews@andersh.dk> wrote:

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er ikke god til sådan noget.. men hvor/hvordan forudbestiller jeg den?
>
> Vil helst undgå told/moms, gerne eu køb.

Kommer snart hos play.com, de er normalt rimelige med deres priser:

<http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3510641/-/Product.html?searchstring=futu
rama+benders+big+score&searchsource=0>
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Thomas

Dato : 05-11-07 20:07

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-07 09:26

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvorfor nåede Groening aldrig samme megahøje seertal med en ungdomsfilm som
en familiefilm, Simpsons?

fordi der er happyend og DF-valgvideo over Homer og Bart?