1-18-8: Den film ser interesant ud
Fra : Per Hansen

Dato : 24-10-07 14:56

J.J Abrams har stablet endu en katastrofe film på benene: 1-18-8
Afsløres ikke for meget andet end at New York tilsyneladende
atter er under angreb:
http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/

--
Per Hansen

Fra : Holst

Dato : 24-10-07 15:09

Per Hansen wrote:

> J.J Abrams har stablet endu en katastrofe film på benene: 1-18-8
> Afsløres ikke for meget andet end at New York tilsyneladende
> atter er under angreb:
> http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/

Er det ikke bare den samme trailer, der blev postet for et halv års tid
siden? Et par måneder siden i hvert fald.

Interessant? Tjah, traileren afslører efter min mening ikke rigtig, om
den er det ene eller det andet.

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-10-07 18:41

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> siden? Et par måneder siden i hvert fald.
>
> Interessant? Tjah, traileren afslører efter min mening ikke rigtig, om den

Jov jeg har set den tidligere.
Traileren giver mig ikke lyst til at se den film.

Mvh Anders

Fra : Silver

Dato : 24-10-07 21:58

Der findes også en hjemmeside hvor der er flere billeder man kan lægge
anderledes og så skulle det vist løse noget op som vil give et fingerpeg
omkring hvad filmen handler om :). Men ja den SER faktisk ret spændende ud,
især det at det skulle være optaget med amatørkameraer hele svineriet som
skulle give en autentisk feel over det.

Men lad os nu se...vi er før blevet begejstret over trailer og så skuffet
over filmen :S

Mvh
Silver.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 25-10-07 13:00

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ud, især det at det skulle være optaget med amatørkameraer hele svineriet
> som skulle give en autentisk feel over det.

Hmmm... Blair witch, krydset med ID4 eller Godzilla måske

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke