Re: Hjælp
Fra : Mic

Dato : 12-07-01 18:38

Hej Søs

Meget er jeg blevet kaldt gennem tiderne, men da vist aldrig ignorant *tsk,
tsk*

Tag du bare en spiseskefuld, nu du er i gang...

*dask, dask på skulderen - jeg tør ikke mere, rygtet vil jo vide, at du er
en slagsbror *GG**

Løse rygter og sladder. I virkeligheden er jeg pacifist.

Ja, Vorherre til hest...
Diller-Liller-Joey-Woey...... *rækker tunge*

Du kan lige vente dig, kan du. Række tunge af mig, og så i fuld
offentlighed.....*knurre*

Et ufatteligt stædigt stjernetegn (min ældste søn er vædder - puhhhh,
indimellem er han svær at trænge igennem til *G*)

Det er jeg så ikke. Nok fordi jeg altid har ret og aldrig tager fejl....

Ja - så gu'!
(øhhh... nå, nej)

Nej, vel....

Okay - rygning og næsepilning er altså ulækkert.
Det værste ved rygning er dog, at det lidt ødelægger ens mulighed for at
"smage" den man kysser, og det er ellers så dejligt.

HELT enig. Rygning inden kysning burde være forbudt ved lov....*GG*

Nej! Absolutely NOT...
Jeg ville hade at leve som en sådan - så jeg kæmper imod virkeligheden
ubarmhjertige jerngreb, og forsøger efter bedste evne, at tvinge mig selv ud
i en lidt mere promiskuøs adfærd, der ellers slet ikke falder mig naturligt
*LOL*

Ihja. Og i øvrigt er du den lykkelige indehaver af en helt exceptionel
rund ejendom med tagterrasse og udsigt over det meste af det indre
københavn, der er beliggende på Købmagergade, og du er ELLEVILD for at sælge
den for billige penge.....

Nej, hvor lækkert *nyde, nyde*

Hm. Jeg troede ellers at du nød det mere når det gør lidt nas...*GF*

Nej, din pik er en græsplæne... den skal ikke kun holdes nede, den skal også
slås *uhauha... ser angst ud, nu kommer Mic efter mig og smider mig ud *GG**

Hmm. Du er da velkommen til at forsøge. Men den sidste der forsøgte at daske
til mig i DEN region, tilbragte de efterfølgende tre måneders tid på
sondemad.....

Mvh

Mic

Fra : Chokmah

Dato : 15-07-01 07:33

"Mic" <mico@post.opasia.dk> wrote in message news:9ikn93$q39$1@sunsite.dk...

hi mIC

> Løse rygter og sladder. I virkeligheden er jeg pacifist.

det er jeg også hvis jeg skulle være oplæg t i l fysisk samenstød med Mic :)

> Et ufatteligt stædigt stjernetegn (min ældste søn er vædder - puhhhh,
> indimellem er han svær at trænge igennem til *G*)

det er du sgu da også ?:)

> Det er jeg så ikke. Nok fordi jeg altid har ret og aldrig tager
fejl....

en vædder tage fejl DET SKER IKKE - BARE SPØRG SABINA & PEDER

mVh
bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-07-01 07:30

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift med 999> wrote in message
> en vædder tage fejl DET SKER IKKE - BARE SPØRG SABINA & PEDER

heheee... nej... det sker ikke*GG* det er en fysisk umulighed......

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 15-07-01 07:56

On Sun, 15 Jul 2001 08:30:24 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift med 999> wrote in message
>
>heheee... nej... det sker ikke*GG* det er en fysisk umulighed......
nej jeg har lige en midelmåd oce scanning her men jeg kender en der
har en hel bog om væderen så jeg kan godt finde mere - men der er
faktisk mange skribenetr herinde af dette tegn jeg kender 4 well here
goes :

Vædderen ? Aries r1('

Tidsperiode 21/3?20/4 "Jeg er"
Kvalitet Kardinal
Element lid
Hersker Mars
Nøgleord Vilje, energi, aggarsion og initiativ
Korresponderende hits 1

Vædderen er pionerens tegn. Det repræsenterer beslutsomhed,
foretagsomhed og evnen til til at tage initiativer. Væddernes største
fejl er ikke så meget deres mangel på eftertanke og fornuft, som det
er deres manglende tålmodighed, deres naivitet og tendens til "at løbe
hovedet mod muren".

De er ekstremt udadrettede, og lever deres følelser ud. De har et
stående behov for at udtrykke selvværd gennem handling, gerne i
konkurrencesammenhænge. Blandt deres fordelagtige karaktertræk finder
man mod, selvtillid og evnen til at begejstres.

I adfærd kan de være brutale, grove og fremfusende. De er meget
selvstændige. Deres fremskridt i tilværelsen sker ofte gennem
hensynsløs fremfærd overfor andre. De har anlæg for eventyr, og kan
tænkes at opnå en hvilken som helst position, hvor deres ledernatur
kan komme til

lader sig ikke nøje før de selv har udtænkt en ny "egen" løsning på et
hvilket som helst problem.

Anatomisk korresponderer tegnet med hovedet, hjernen og øjnene.

Kendte Væddere: Harry Houdini ("udbryderkongen"), Erica jong, Wilhelm
Reich, Marlon Brando, Emile Zola, Otto "Jernkansleren" von Bistnarck,
Charlie Chaplin, Nikita Chrustjev, Vincent van Gogh, Erich Fromm

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-07-01 11:26

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" skrev

Hej Bo

> Vædderen ? Aries r1('

Gider du ikke godt lade være med at skrive så afslørende indlæg i frem-
tiden?, på forhånd tak.

Det der hokuspokus med stjernetegn skræmmer mig, der er lidt for mange
ting der passer for godt. Jeg bryder mig heller ikke om, at sådan noget
hokuspokus, på det nærmeste kan forudsige hvad man vil gøre og hvordan
man kunne finde på at udvikle sig.

Opfølgning er sat til news:dk.snak.off-topic, da eventuel videre debat om
dette næppe passer særligt godt til DSS. Med mindre en eller anden kan
finde ud af, at give den en vinkling indenfor DSS rammer.

Med venlig hilsen

Peder
--
When choosing between two evils, I always like to try the one I've never
tried before. -- Mae West