Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Seriøse fritidsfotografer søges...
Fra : k.lindenskov@webspee~

Dato : 11-11-07 10:33

Seriøse fritidsfotografer søges til samarbejde (Midtjylland)

Jeg søger samarbejde af flere grunde og én af dem er; at jeg en gang
imellem mangler sparring med en ligesindet. Ja, jeg ved godt der
findes et utal af forums på nettet om foto og masser af foreninger,
jeg kan melde mig ind i. Men nogle gange behøver det ikke foregå, så
hele verden kan følge med. Har du det på samme måde?

En anden grund er, at jeg selvfølgelig ønsker at blive full-time
fotograf og med tiden kunne leve af dét. Samtidigt har jeg en vision
om, at samle en mindre gruppe fotografer, så bl.a. udgifterne til
f.eks. annoncering, kan holdes nede og indtjeningen oppe. Dernæst har
vi alle noget, som vi er lidt bedre til - end andre, så vi kan trække
på hinandens ekspertise til fælles fordel.

Tager du din "hobby" seriøst?
Kan man stole 100% på dig - har du tillid til andre?
Har du en veludviklet situationsfornemmelse?
Har du planer om at starte som selvstændig fotograf, inden for en
overskuelig fremtid?

Kan du sige ja til ovenstående, så send en mail og tilføj selv emner
på listen til, hvad du forventer, et evt. samarbejde skal/bør
indeholde og lad os finde ud af, hvad det kan blive til.

Om du er M eller K er ganske ligegyldigt. Hovedsagen er, du brænder
for din "hobby" og gerne vil noget mere med den.

Ser frem til at høre fra dig/jer.

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 20:33

Jeg håber du finder nogen gode sparringspartnere. Hvis du har fået nogen
svar, så husk at vurdere samarbejdet en ekstra gang da der er mange
"sprædebasser" her i gruppen som ikke kan betragtes som andet end "varm
luft". Check fx. deres tidligere indlæg i gruppen, og check kvaliteten deres
billeder i forhold til kvantiten.

En anden anbefaling kunne være at du kontaktede nogen fotografer i området
som annoncerer professionelt, og tilbød at hjælpe gratis i starten, fx som
assistent, eller ved at aflaste med routinearbejde i PhotoShop. På denne
måde kan forhåbentligt lære nogen tricks og skabe nogen kontakter.

Mvh.
Anja

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-11-07 07:24

On Sun, 11 Nov 2007 01:33:02 -0800, k.lindenskov@webspeed.dk wrote:

> [...]

>Har du en veludviklet situationsfornemmelse?
>Har du planer om at starte som selvstændig fotograf, inden for en

Hej

Jeg har sendt dig en mail - lad mig her igennem hører om det har din
interesse?
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.