D.A.D.
Fra : Karsten Pedersen

Dato : 12-07-01 18:45

Hvad laver D.A.D for tiden? Har de stadig gang i turneen eller er de godt i
gang med en ny cd, som vi kan vente fra dem indenfor de næste to års tid
eller hvad?

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-07-01 21:52

On Thu, 12 Jul 2001 19:44:35 +0200, "Karsten Pedersen"
<karstenp@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvad laver D.A.D for tiden? Har de stadig gang i turneen eller er de godt i
>gang med en ny cd, som vi kan vente fra dem indenfor de næste to års tid
>eller hvad?

de spillede et par nye numre da jeg så dem i juni, så vi kan nok godt
forvente en plade inden alt for længe (et halvt års tid måske?)

Fra : Karsten Pedersen

Dato : 12-07-01 22:58

> de spillede et par nye numre da jeg så dem i juni, så vi kan nok godt
> forvente en plade inden alt for længe (et halvt års tid måske?)

Det er bare herligt at høre....glæder mig allerede til at høre de nye numre.
Hvad synes du om dem?

Fra : Gizmoduck

Dato : 13-07-01 22:07

On Thu, 12 Jul 2001 23:58:09 +0200, "Karsten Pedersen"

>Det er bare herligt at høre....glæder mig allerede til at høre de nye numre.
>Hvad synes du om dem?

de nye numre jeg har hørt er meget stille, lidt for stille efter min
smag, men det lød da ok...tror jeg nok (i betragtning af min tilstand
da jeg hørte dem skal du måske ikke spørge mig, hehe)

Fra : Martin

Dato : 13-07-01 13:31

Jeg har hørt, at grunden til at de ikke skal spille ¨på Skanderborg
festivelen er, at de skal til USA og indspille deres nye album, men om det
kun er et løst rygte ved jeg ikke.

/Martin