vedhæftede filer i Outlook
Fra : Christiansen

Dato : 07-11-07 23:05

Hver gang jeg vil vedhæfte in fil i Outlook åbner dialogboksen i
"Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev D:\Dokumenter.
Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.
Bruger Office 2003

Christiansen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-11-07 23:59

Christiansen wrote:
> [...]
> "Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev
> D:\Dokumenter. Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.

Outlook adopterer sine indstillinger på dette område fra Word. Start Word.
Vælg funktioner - indstillinger Filplaceringer. Rediger placeringen af
Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også gælder for Word selv.

Jan

Fra : Christiansen

Dato : 08-11-07 10:21

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vælg funktioner - indstillinger Filplaceringer. Rediger placeringen af
> Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også gælder for Word selv.

Det virker ikke, har det samme problem på arbejdet. Er der noget man skal
markere for at Outlook vil bruge indstillinger fra Word ?

Christiansen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 08-11-07 10:54

Jan Kronsell skrev:

> [...]
> Word. Vælg funktioner - indstillinger Filplaceringer. Rediger
> placeringen af Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også

Det gælder kun hvis man i Outlook vælger Word til at redigere emails.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Christiansen

Dato : 08-11-07 14:07

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse

> Det gælder kun hvis man i Outlook vælger Word til at redigere emails.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Asbjørn M. Nielsen

Så med andre ord er der ingen indstilling for at ændre dette ?? Hvad med
registreringsdatabasen ??

Christiansen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 08-11-07 18:50

Den 08 nov 2007 skrev Christiansen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Så med andre ord er der ingen indstilling for at ændre dette

Funktioner, Indstillinger, fanen Postformat, Brug Word til at redigere
e-mails

Lars Klintholm

Fra : Christiansen

Dato : 08-11-07 22:29

> Funktioner, Indstillinger, fanen Postformat, Brug Word til at redigere
> e-mails
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Har skiftet til at bruge Word som editor og så er problemet løst. Dog er der
jo stadig spørgsmålet hvorfor kan man ikke gøre det i den standard editor
der??

Nå, men tak for svarene

Christiansen