Alternativ til Visio
Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-11-07 11:49

Jeg anvender kun Visio MEGET basalt til kasser og pile.

Findes der ikke et billigt alternativ?

Fra : Claus Alboege

Dato : 06-11-07 14:37

Hej,

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> writes:
> Jeg anvender kun Visio MEGET basalt til kasser og pile.
>
> Findes der ikke et billigt alternativ?

Inkscape, måske?

http://www.inkscape.org/

eller Dia?

http://dia-installer.de/index_en.html

/Claus A

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-11-07 19:24

Jens Thomsen wrote:

> Jeg anvender kun Visio MEGET basalt til kasser og pile.
> Findes der ikke et billigt alternativ?

Ret beset så kan du bruge word eller powerpoint til dette
Omend der mangler lidt funktionalitet mht fleksibilitet

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Denn!s H

Dato : 06-11-07 21:19

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> Jeg anvender kun Visio MEGET basalt til kasser og pile.
>
> Findes der ikke et billigt alternativ?

http://www.tucows.com/Windows/Business/Office/FlowchartsDiagrams/

Denn!s H