Leadtek og TV ud...
Fra : Lars Bjørn Jensen

Dato : 12-07-01 17:51

Jeg har et Leadtek Geforce 2 PRO, 64MB RAM med TV ud, som jeg ikke én eneste
gang har haft glæde af. Jeg har prøvet med Detonator 12.43 og 12.41 (WHQL
driver), men jeg har ingen mulighed for at vælge TV out (checkboksen er
grå). Jeg har prøvet at sætte opløsningen til 640x480 og 800x600 - virkede
heller ikke. Jeg er ikke 100% sikker på at mit kabel (forlænger) virker, kan
det være fordi der ikke er en forbindelse til TVet, at jeg simpelhen ikke
kan vælge det?? (ville være underligt!)

Jeg kører med ASUS AV133A og Duron 900MHz.

Mvh
Lars Jensen

Fra : JokeSten

Dato : 12-07-01 19:11

En ting er sikkert. Der skal være et 75 ohms kabel der forbinder dit tv og
grafikkort , hvis det er en composit udgang. Eller kan du ikke vælge tvout.
Du kan eventuelt prøve at sætte et gammelt pci grafikkort i istedet og boot
op. Slukke computeren og indsætte AGP kortet. Det tvinger den UMPI (eller
ete eller andet ) til at bliver opdateret igen..

JokeSten
BTW : Jeg har også problermer med mit tv-out på mit Aopen TNT2 :)

Fra : Thomas Foss

Dato : 12-07-01 19:16

Jeg ved ikke om dette link måske kan hjælpe, men det er da et forsøg værd.

http://www.geforcefaq.com/faq.cgi#sw:drv:tvoutw2k

Mvh.
Thomas

Lars Bjørn Jensen <larsbj@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ryk37.162$PV3.503267347@news.euroconnect.net...

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-07-01 09:22

på mange grafikkort skal der være forbindelse til et TV og kablet skal møde
en 75 ohms indgang når du booter din PC før at du får mulighed for at skifte
til TV i din opsætning.

mvh

Michael

Fra : Lars Bjørn Jensen

Dato : 13-07-01 12:00

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
møde
> en 75 ohms indgang når du booter din PC før at du får mulighed for at

Hmm, mærkeligt at det skal være så omstændigt, så man ikke bare kan skifte
uden at boote. Men jeg må jo få købt noget ledning, fot hvem ¤%#¤ kan bruge
de 20 cm der følger med?!?

Mvh
Lars

Fra : Flemming Joensson