Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Elements 6?
Fra : Peter Jensen

Dato : 05-11-07 21:32

Kan Elements 6 håndtere Canons RAW format (CR2)?

Peter Jensen

Fra : Jens G

Dato : 05-11-07 21:42

On Mon, 5 Nov 2007 21:32:13 +0100, "Peter Jensen"
<peter.oeberg@gmail.com> wrote:

>Kan Elements 6 håndtere Canons RAW format (CR2)?

Mon ikke?
Der er en liste over understøttede modeller i filen her:
http://www.adobe.com/special/photoshop/camera_raw/Camera_Raw_4.2_ReadMe.pdf

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-11-07 21:55

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke?
> Der er en liste over understøttede modeller i filen her:
> [...]

Jeg skulle nok ha' skrevet at mit kamera er et Canon Powershot G9, men G6
understøttes - så gør G9 nok også.

Peter Jensen

Fra : Jesper Juul

Dato : 06-11-07 08:53

Peter Jensen skrev:
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle nok ha' skrevet at mit kamera er et Canon Powershot G9, men G6
> understøttes - så gør G9 nok også.

Det skal du slet ikke være sikker på, de ændrer tit på raw formatet for
de forskellige kameraer.

Jesper

Fra : E.M.

Dato : 06-11-07 16:01

> Jeg skulle nok ha' skrevet at mit kamera er et Canon Powershot G9, men G6
> understøttes - så gør G9 nok også.

Ifølge Adobe`s liste understøttes G9 IKKE.

Mvh. E.M.

Fra : emj

Dato : 06-11-07 17:13

E.M. skrev:

>Ifølge Adobe`s liste understøttes G9 IKKE.

Så understøttes den vel heller ikke af Photoshop.
Photoshop og Photoshop elements bruger samme RAWfil.

Hilsen emj

Fra : Anders Otto Nielsen

Dato : 06-11-07 10:54

Peter Jensen <peter.oeberg@gmail.com> skrev:
>Kan Elements 6 håndtere Canons RAW format (CR2)?
>
>--
>Med venlig hilsen
>Peter Jensen

Jo ingen problem
--
aon

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-11-07 18:05

"Anders Otto Nielsen (slet 82NHF)" <oz3aap@82NHFlite.dk> skrev i en
meddelelse news:11943432090.188459119968662@dtext.news.tele.dk...

> Jo ingen problem
> --
> aon

Jeg har købt programmet og er kommet frem til samme konklusion.

Peter Jensen