Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software som kan detektere dubletter??
Fra : Hans Christiansen

Dato : 04-11-07 12:28

Hejsa,

Jeg har efterhånden en kæmpe samling billeder der fylder ret meget. Da jeg
ofte har lavet backups
er der masser af billeder der er ens...så jeg spekulerede på om der findes
noget software der kan
gennemsøge ens billedmappe for dubletter ??

Fra : KsK

Dato : 04-11-07 13:09

"Hans Christiansen" <hans@nejtak.taknej> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget software der kan
> gennemsøge ens billedmappe for dubletter ??

dpeg

KsK

Fra : Børge Larsen

Dato : 04-11-07 13:23

"KsK" <kxk@allg.dk> skrev i en meddelelse
newsiXi.16$FR3.13@news.get2net.dk...

> "Hans Christiansen" <hans@nejtak.taknej> skrev i meddelelsen

> dpeg
>
> KsK

Du kan bruge Picasa2, og så er det ovenikøbet gratis.

Børge

Fra : emj

Dato : 04-11-07 14:26

Hans Christiansen skrev:

>noget software der kan
>gennemsøge ens billedmappe for dubletter ??

http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/

Hilsen emj

Fra : KsK

Dato : 04-11-07 19:48

"emj" <emj@> skrev i meddelelsen

> http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/
>
> Hilsen emj

engang i melle for du fyr nogle god links af

KsK

Fra : Simsalabim

Dato : 13-11-07 14:16

Denne finder også dubletter hvis de hedder noget forskelligt
http://www.zdnet.de/downloads/prg/f/x/de0DFX_img-wc.html