Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fuck boxing vi vente spændt på Frodo test ~
Fra : news.comxnet.dk

Dato : 03-11-07 15:45

LOL

kom nu Frodo vi vil se / hør

KsK

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-11-07 17:30

"news.comxnet.dk" <kxk@allg.dk> skrev i en meddelelse
news:tP%Wi.43$l12.17@news.get2net.dk...
> kom nu Frodo vi vil se / hør

Ja man er jo lidt spændt:0)..at høre forskellige meninger og ikke mindst at
se foto´s fra "vidunderet"....

mvh torben

Fra : Michaelbs

Dato : 03-11-07 17:56

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:472ca20d$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "news.comxnet.dk" <kxk@allg.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja man er jo lidt spændt:0)..at høre forskellige meninger og ikke mindst
> at se foto´s fra "vidunderet"....
>
> mvh torben

Og desuden kan vi ikke se boksning alligevel..

mvh Michael

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-11-07 18:17

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:472ca850$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
netop´s :0(

Fra : news.comxnet.dk

Dato : 03-11-07 18:25

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:472cacee$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
> meddelelse news:472ca850$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> netop´s :0(

jeg er spændt på hans mening omkring støj på de høj iso ,, nok den væsmlig
grund til skift fra d2til d3

med hensyn til boxing så er jeg ret sikke på den kan findes på
http://thepiratebay.org/search/kessler/0/3/100,200,300,400,600

10 minutter efter Kessler ha haft arme i vejret

KsK

Fra : KsK

Dato : 03-11-07 18:27

"news.comxnet.dk" <kxk@allg.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://thepiratebay.org/search/kessler/0/3/100,200,300,400,600
>
> 10 minutter efter Kessler ha haft arme i vejret

ØH undskyld er flyyte hjemme og skulle derfor lige installer en ny newserver
derfor Navn er rette

igen til KsK

undskyld

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 03-11-07 20:57

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:472ca20d$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "news.comxnet.dk" <kxk@allg.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja man er jo lidt spændt:0)..at høre forskellige meninger og ikke mindst
> at se foto´s fra "vidunderet"....

Vidunder er sgu så meget sagt, man måtte ikke engang få lov at prøve lortet,
eller jo, uden kort (hvad man så end kan bruge det til, der kan man jo prøve
hvad som helst og klappe i sine små hænder og sige "Nææhhhhh, den kan sige
KLIK").

Skal jeg være helt ærlig, så var jeg slemt skuffet over at se, hvad der var
med af udstyr på messen, de fleste af gruppens brugere har jo fototasker der
har et større udvalg end hvad man så hos de forskellige
producenter/importører.

MVH
Thomas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-11-07 19:03

"news.comxnet.dk" <kxk@allg.dk> skrev i en meddelelse
> LOL
>
> kom nu Frodo vi vil se / hør

Jeg er netop kommet hjem fra Høje Tåstrup, hvor jeg allervenligst fik lov at
sætte min AF-S200/2,0 VR på D3'eren
Og sætte mine egne to CF-kort i maskinen.
Sjovt nok fik andre ikke lov til det samme - Tror det havde noget at gøre
med min AF-S 200/2,0 - Den trak også pænt publikum

Jeg sidder netop nu kigger billederne.
Med hensyn til støj holder D3'eren, hvad de fleste har snakket om. ISO 4000
er stort set støjfri, men lige knap så crisp som low ISO. ISO 6400 kan man
sagtens leve med, men støj kan ses Jeg vil sige, det svarer til ISO 400
korrigeret op til en ½ blænde på mit D200.

MEN! og grunden til, at jeg ikke er fuldt igang med at uploade uredigerede
jpegs allerede....
Det ser ud til, at der er noget galt med kameraet, jeg har haft i hånden!

Der er nogel tydelige og mærkelige artifacts omkring Out of Focus
aftegninger i baggrunden. Magentarøde artifacts i ligefrem plamager, der
allerede er synlige ved 25% størrelse i Photoshop. Det gælder ved alle
ISOindstillinger jeg har prøvet (ISO 100 og alle op i hele trin.) Det er
altså ikke ISO artifacts.

Jeg fik oplyst, at kameraet ikke er en produktionsmodel med begrænset omfang
af funktioner i Firmwaren.
Det er jeg parat til at tro på, da selv de simple jpegs frembyder fejl på
min computer og photoshop. Flere af jpeg'erne har jeg måttet åbne af to
eller tre omgange, fordi programmet frøs. og sjove fejlmeddelelser kom frem.
Det er dog lykkedes mig at åbne filerne med lidt ihærdighed, og jeg ville
kunne uploade dem, hvis jeg vil.

Jeg håber og tror på, at fejlene ligger i firmwaren på kameraet.
Hvis disse artifacts er en ny oplevelse fra Nikon i produktionsklar stand,
så tror jeg, at jeg afstår fra at købe.
I alle tilfælde er jeg nu tilbøjelig til at mene, at man gør klogt i at
vente med at købe kameraet til, at Nikon releaser den første firmwareupdate.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk der nu er blevet lidt klogere og stadig
spændt

Fra : KsK

Dato : 03-11-07 20:25

> --
> [...]

der er en i din egen tråd der ha post et billedere fra idag i tåstrup

KsK

( bare for sjov) tråd