Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spændende læsning
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 19:22

Fra en pro der taler om hvordan og hvorfor han gør som han gør i
forbindelse med et portrætbillede af en atlet.

http://blog.seattletimes.nwsource.com/bestseatinthehouse/2007/10/sonics_kevin_durants_big_jump.html

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Jeroen

Dato : 31-10-07 20:46

Hm.. har ikke læst artiklen.. lidt for langt med det tid jeg har... men det
ser ud til som om det er en dygtig fotograf artiklen handler om.

Det jeg synes er lidt synd er at det allersidste billede af basketball
spilleren i avisen ser næsten billigt ud.. som om det er et helt almindelig
(næsten amatørisk) komposit i Photoshop.

Men hvad ved jeg ;)

Vh
Jeroen

Fra :    ab©

Dato : 02-11-07 04:20

"Jeroen" <THXcontactme@jeroen.dk(remove THX)> skrev i en meddelelse

> Hm.. har ikke læst artiklen.. lidt for langt med det tid jeg har... men
> det ser ud til som om det er en dygtig fotograf artiklen handler om.

Ja, det er typisk, at de amerikanere kan få "ord-diaré" over næsten alt -
som om at det gælder om at skrive jo mere desto bedre ...

ab©

Fra : Thomas Corell

Dato : 02-11-07 08:54

ab© wrote:

> Ja, det er typisk, at de amerikanere kan få "ord-diaré" over næsten alt -
> som om at det gælder om at skrive jo mere desto bedre ...

Jeg mener at have hørt, at forfattere over-there aflønes pr. ord.
Hvilket angiveligt skulle være grunden til at de typisk starter med "i
dette kapitel vil vi gennemgå ..." og slutter med "i dette kapitel
gennemgik ..., som lægger op til ... i det kommende kapitel der handler
om ..." o.s.v.

I min studietid, var amerikansek lærebøger på typisk 2-3 gange så mange
sider, i forhold til de danske.

--
Don't waste space