Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon i Uk kaldere MARK III tilbage
Fra : ksk

Dato : 30-10-07 21:15

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-10-07 05:54

"ksk" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse
news:472790de$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://www.dpreview.com/news/0710/07103002eos1dm3recall.asp

Ja det er lidt vildt!...Godt man ikke hoppede på den :0)

Ikke underligt at rigtig mange skifter over til Nikon...
MVH torben

Fra : ksk

Dato : 31-10-07 12:53

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:47280a30$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "ksk" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja det er lidt vildt!...Godt man ikke hoppede på den :0)

nå jeg må da invester i et d3 for at får lige så lidt iso-støj someks
canon mark 2
hvis jeg skulle start forfra tror jeg jeg ville vælg Canon pga lv isostøj --
men det håbe vi så D3 kan levere
KsK

Fra : ksk

Dato : 31-10-07 12:56

"ksk" <ksk@allg.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> canon mark 2
> hvis jeg skulle start forfra tror jeg jeg ville vælg Canon pga lv
> isostøj -- men det håbe vi så D3 kan levere

fandes ingen stav kontrol i vista Mail

KsK

Fra : jakob

Dato : 31-10-07 18:46

ksk <ksk@allg.dk> wrote:

> hvis jeg skulle start forfra tror jeg jeg ville vælg Canon pga lv isostøj --
> men det håbe vi så D3 kan levere

Det er da et noget mærkeligt statement. Hvis du skulle starte forfra
ville det da være noget mærkeligt at du ville vælge canon når det ser ud
til at nikon nu kommer med noget der er fremragende ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-10-07 08:50

ksk wrote:
> http://www.dpreview.com/news/0710/07103002eos1dm3recall.asp
>
> KsK

Er der nogen der ved hvordan det kommer til at fungere med ombytningen i
Danmark ?! - bør man blot returnere det til forhandleren hvor det er
købt eller ?!

Tak og mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-10-07 09:39

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der ved hvordan det kommer til at fungere med ombytningen i
> Danmark ?! - bør man blot returnere det til forhandleren hvor det er købt
> eller ?!

Vi har intet fået af vide af Canon Danmark endnu...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-10-07 10:31

> Vi har intet fået af vide af Canon Danmark endnu...

Heller ikke mig.. ville dog være fedt hvis folk ville poste såfremt de
havde ny info.. ser dog meget frem til at få mit kamera fixet..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-10-07 15:41

On Wed, 31 Oct 2007 10:30:38 +0100, "rosenauer.dk"
<martinFJERN@rosenauer.dk> wrote:

> [...]

Canon DK er tavs som graven

>Heller ikke mig.. ville dog være fedt hvis folk ville poste såfremt de
>havde ny info.. ser dog meget frem til at få mit kamera fixet..

Jeg posted nyheden om Canon UK recall tidligere i tråden om at USA har
bekræftet defekt.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-10-07 16:05

Tommy Jensen wrote:

> Canon DK er tavs som graven

> Jeg posted nyheden om Canon UK recall tidligere i tråden om at USA har
> bekræftet defekt.

Jep :).. og tror vi alle holder et vågent øje med
dpreview.com/robgalbraith.com :) Man ved jo aldrig, men tvivler på at de
omtaler Canon DK - så det ville være fint, hvis nogen ville poste info
her, hvis man hører noget.. kan måske også være der kommer noget info
igennem CPS ..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-10-07 16:30

On Wed, 31 Oct 2007 16:04:34 +0100, "rosenauer.dk"
<martinFJERNDETTE@rosenauer.dk> wrote:

> [...]
>omtaler Canon DK - så det ville være fint, hvis nogen ville poste info
>her, hvis man hører noget.. kan måske også være der kommer noget info

Jeg har også kontaktet CPS i Danmark og de ved heller ikke noget som
helst eller vil ikke ud med det.

Fra : ksk

Dato : 31-10-07 18:18

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har også kontaktet CPS i Danmark og de ved heller ikke noget som
> helst eller vil ikke ud med det.

nå men med et godt tungt objetiv på kan det bliv en rigtigt god bogstøtte
ROFLOL

KsK

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-10-07 19:29

ksk wrote:

> "Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i meddelelsen

> nå men med et godt tungt objetiv på kan det bliv en rigtigt god
> bogstøtte ROFLOL

haha... ja.. eller slagvåben, såfremt det kommer så vidt ;)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 31-10-07 20:53

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Vi har intet fået af vide af Canon Danmark endnu...

Der står lidt fra Canon Danmark her
http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article1149975.ece

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-10-07 21:31

On Wed, 31 Oct 2007 20:53:07 +0100, "Mogens Hansen"
<mogens_h@dk-online.dk> wrote:

>"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote in message
>
>[8<8<8<]
>
>Der står lidt fra Canon Danmark her
> http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article1149975.ece

Ja det er også det samme tomme svar jeg har fået fra CPS.

Og artiklen har for øvrigt et forkert link. Linket til Canoneos.dk er
forkert. Det rigtige er her:

http://www.canoneos.dk/forum_listindlaeg.aspx?topicid=6671&controlkey=NIaMOm4Phffi6SozTten8DyZpkRo1I3kWwnKwOKcukghhFIu4B

Jeg mener man skal være logget ind for at læse i forum.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 09:41

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=7-8740-9068-9134