onboard grafikkort
Fra : Christian

Dato : 08-11-07 11:55

Hej alle

Jeg benytter et Jetway bundkort med 6100 "grafikkort" indbygget..

Er det muligt at allokere mere ram til grafikkortet end de ca. 50 mb der er
i dag ?

/Christian

Fra : claus b.p.

Dato : 08-11-07 22:09

"Christian" <christian@trinderup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg benytter et Jetway bundkort med 6100 "grafikkort" indbygget..
>
> Er det muligt at allokere mere ram til grafikkortet end de ca. 50 mb der

Prøv at checke i BIOS opsætning om der er mulighed for at ændre det der.

/Claus

Fra : Christian

Dato : 09-11-07 09:27

Det var der sørme.....

Tak for hjælpen.

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-11-07 12:28

"Christian" <christian@trinderup.dk> skrev i en meddelelse
> Det var der sørme.....
>
> Tak for hjælpen.

Har det givet nogen forskel?

Fra : Christian

Dato : 09-11-07 13:01

Nej det synes jeg faktisk ikke det har.....

Der skal nok et seperat grafikkort til før der sker noget.

/Christian

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-11-07 17:53

> Nej det synes jeg faktisk ikke det har.....
>
> Der skal nok et seperat grafikkort til før der sker noget.

Var også min tanke