Mere ram på grafik kort
Fra : John Lund

Dato : 07-11-07 22:30

Hejsa jeg har et Radeon x800 pro med 256 mb ram, kan man få mere ram på
kortet og derved forbedre ydelsen på kortet ?

Har lige hentet Crysis demo'en og kan kun køre det i low, så jeg håber
ovenstående kan hjælpe på det.

Mvh

John Lund

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-11-07 23:04

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kortet og derved forbedre ydelsen på kortet ?
>

> Har lige hentet Crysis demo'en og kan kun køre det i low, så jeg håber

¨

Nej, og selvom man kunne, ville det ikke ændre noget i dit tilfælde
(hastighedsmæssigt)

Der er ikke andet for at købe et bedre grafikkort. Mit 1950pro kan heller
ikke trække Crysis hvis der bliver lukket op for godterne.

Bjarne K.