holder det her kort i nu?? x850xt ~
Fra : John Michael

Dato : 07-11-07 11:51

hej,,
jeg har et saphire x850xt kort som jeg måske vil skifte ud med et der var en
del bedre,, men jeg ved ikke om kortet er helt forældet??
jeg vil nemlig kun bruge penge på et midt range kort denne gang, og så var
det jeg tænkte om mit kort stadig er bedre end midrange dags dato?? Om
forskellen evt er meget lille?

sorry lyder nok lidt dumt men er ikke så ferm til dette emne

det er dette kort... mit er bare ikke platinum:

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-11-07 12:01

"John Michael" <John.michael.nielsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> forskellen evt er meget lille?
>
> sorry lyder nok lidt dumt men er ikke så ferm til dette emne
>
> det er dette kort... mit er bare ikke platinum:

Du bliver næsten nødt til at skrive, hvilke spil, du påtænker at
spille/investere i.
Nogle af de nyere spille kræver f.eks kort med Shader model 3.0, og det har
dit kort ikke. (så vidt jeg ved)

Hastigheds mæssigt ligger det dog stadig nogenlunde.

Du kan forøvrigt sammenligne med andre kort her.

http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=725&model2=741&chart=275

Bjarne K.