Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
8800GT ?
Fra : Slowfox

Dato : 05-11-07 17:16

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i et GeForce 8800GT 512 MB (gerne
oc) her i landet.

Hilsen Steen

Fra : Hagar

Dato : 05-11-07 17:37

"Slowfox" <steen@nissen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan få fat i et GeForce 8800GT 512 MB (gerne
> oc) her i landet.
>
> Hilsen Steen

Om et par dage skulle den komme her
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2105255

Hagar

Fra : Slowfox

Dato : 05-11-07 19:16

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Om et par dage skulle den komme her
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2105255
>
> Hagar

Hej Hagar.

Den havde jeg set og har også bestilt det, men jeg havde først bestilt deres
BFG kort som de skulle have d. 5/11, det er nu udsat til d. 13/11
så jeg har på fornemmelsen at det her også bliver udsat.

/Steen

Fra : Hagar

Dato : 05-11-07 20:03

> [...]
> deres BFG kort som de skulle have d. 5/11, det er nu udsat til d. 13/11
> så jeg har på fornemmelsen at det her også bliver udsat.

Det kan så være det bliver det, men mon ikke de har købt en ordentlig
skovlfuld af de kort. Jeg bestilte den nye mus fra Microsoft, den der
sidewinder, den var også i vente, men lige så snart den kom inden for dørene
hos dem, så sendte de. Musen er i øvrigt noget skod, med mindre man har
nogle ualmindelige lange tommelfingre.

Hagar