Synkroniser outlook med mobil og 2 pc
Fra : Ivan

Dato : 03-11-07 10:02

Dav i gruppen

Jeg har en mobil hvor jeg bruger kalender, denne skal jeg gerne have synk
med 2 pc'er. Den ene er min stationære den anden er en barbar. Hvordan gør
jeg lige dette på den letteste måde?

Det er Outlook Xp der er tale om.
Håber at nogen ved en nem måde.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 03-11-07 23:12

"Ivan" <virker@ikke.nu> wrote in message
> [...]
> med 2 pc'er. Den ene er min stationære den anden er en barbar. Hvordan gør

Find dig en løsning med hosted exchange og push email, så er du mega
kørende.

// Kim

Fra : Ivan

Dato : 06-11-07 18:51

> Find dig en løsning med hosted exchange og push email, så er du mega
> kørende.

Dav
Har haft meget arbejde, ser derfor først dette nu.

Åmm hvad skriver du lige? Jeg er meget, rigtigt meget, væk.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-11-07 19:08

> Åmm hvad skriver du lige? Jeg er meget, rigtigt meget, væk.

eksempelvis:

http://www.micronet.dk/Default.aspx?ID=24

eller

http://www.netdanmark.com/exmailhosting.aspx?id=102#exchangeprices

Kan dog ikke se om de som standard understøtter push email.

Med en hosted løsning kan du være connected mod exchangeserver fra flere
computere, eller via browser, eller via en mobil eller PDA.

Således vil en aktivitet der skabes det ene sted, automatisk på de andre
klienter, da de kigger på samme konto.

Men, okay, det koster en smule at være kørende, men det er sgu også
funktionelt.

Et alternativ kunne være en Gmail konto, jeg ved dog ikke om deres kalender
kan synkes mod mobil.

// Kim

Fra : Ivan

Dato : 07-11-07 16:57

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> funktionelt.
>
> Et alternativ kunne være en Gmail konto, jeg ved dog ikke om deres

Ok, nu er jeg med. Det ser ud til at det måske skal være sådan noget.
Takker for hjælpen.