Slægtsbog - er nogen interesseret??
Fra : Anne Thomsen

Dato : 02-11-07 09:20

Hej Alle
Jeg har været ved at rydde op i mine bøger og fandt ved den lejlighed
en slægtsbog, som ikke hører til min slægt. Er nogen af jer i denne
gruppe eventuelt interesseret??
Det drejer sig om bogen: "Gosti-slægten og de slægter den mødes med".
Den koster 50 kr + porto.

Med venlig hilsen
Anne Thomsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 02-11-07 16:28

Anne Thomsen wrote:

> [...]
> Jeg har været ved at rydde op i mine bøger og fandt ved den lejlighed
> en slægtsbog, som ikke hører til min slægt. Er nogen af jer i denne

forfatter?

udgace ?

aar?

hvor?

>"Gosti-slægten

> og de slægter den mødes med".

efternavn???

> Den koster 50 kr + porto.
>
> Med venlig hilsen
> Anne Thomsen

spørg Frederiksberg bibliotek

Hugh W

--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Inger Buchard

Dato : 03-11-07 13:38

Jeg synes, du skal forære den til Frederiksberg bibliotek, som har en meget
stor samling af slægstavler til glæde og gavn for mange

Inger

Fra : Anne Thomsen

Dato : 03-11-07 13:57

Hej
Forfatter: Jens Kr Larsen
År. 1975
Sted. Lime sogn, Rødding Herred.

Fra : Anne Thomsen

Dato : 03-11-07 14:00

On 3 Nov., 13:38, "Inger Buchard"
<ibuch...@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> wrote:
> [...]
> gruppe eventuelt interesseret??
> Det drejer sig om bogen: "Gosti-slægten og de slægter den mødes med".

Hej Inger
Ja, det vil jeg gøre hvis ikke der er nogen der har speciel interesse
i bogen.

med venlig hilsen
Anne Thomsen