Kragetæer Hjælp ønskes
Fra : Skumbamsen

Dato : 27-10-07 12:15

Det drejer sig om Ribe amt Vamdrup sogn 1841-1850 opslag 262 nr. 1
Frederik Hagemann som er død 21/12 og begravet 26/12 1841
Der står gårdmand på Vester Vamdrup Mark
dør i ? i ?borg?
? Faderen Henrik Hagemann
? Moderen Chalotte Lovise

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 27-10-07 18:37

Hej !

Stednavnene er svære at tyde, men umiddelbart synes jeg, at der står:

"Husmand paa Vester Vamdrup Mark. Fød i Fovreberg i Hanover. Faderen Henrik
Hagemann og moderen Charlotte Lovise".

Jeg er hverken sikker på "Fovreberg" eller "Hanover", men det er mit bedste
bud.

mvh
Mogens Jensen

Fra : Inger Buchard

Dato : 27-10-07 19:09

Forenberg kunne være Voremberg ved Hameln

Inger