Word.makro der åbner diagloboksen - Skabel~
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-07 09:48

Kære NG
Hvordan åbner jeg diaglogboksen - Skabelon v.h.a. en makro i Word?
Hvis der er nogen der er vidende om hvor jeg kan finde en oversigt over de
forskellige dialogbokse der findes vil det også være fint!
På forhånd tak for hjælpen.
/john

Fra : Lars E. P.

Dato : 25-10-07 10:57

Thu, 25 Oct 2007 10:48:26 +0200, skrev "John S. Hansen"
<johhan(snabel)regionsjaelland.dk> :

> [...]
>Hvis der er nogen der er vidende om hvor jeg kan finde en oversigt over de
>forskellige dialogbokse der findes vil det også være fint!

Word har sin egen gruppe:

Da det er et lidt specielt spørgsmål, er det nok mere relevant at
spørge der

Hilsen Lars

Fra : Jan Kronsell

Dato : 25-10-07 18:14

John S. Hansen wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen der er vidende om hvor jeg kan finde en oversigt
> over de forskellige dialogbokse der findes vil det også være fint!

Til det første

Sub VisSkabeloner()
Dialogs(wdDialogFileNew).Show
End Sub

Det sidste kan du se i makrohjælpen til Word. Åbn VBA editoren Alt+F11. I
hjælpen søgerc du efter "Built-in Dialog Box Argument Lists".

Jan

Fra : lemontree@jubii.dk

Dato : 05-11-07 22:04

On 25 Okt., 09:48, "John S. Hansen" <johhan(snabel)regionsjaelland.dk>
wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen der er vidende om hvor jeg kan finde en oversigt over de
> forskellige dialogbokse der findes vil det også være fint!

Application.Dialogs(wdDialogFileNew).Show

Du får en hel liste, når du skriver ( efter Application.Dialogs