www.hotlinehq.com ??
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 12-07-01 12:25

Nu har jeg i tre dage prøvet at komme ind. Tilslutningsfejl på
tilslutningsfejl. Det har der ofte været - det er jo en meget gæstet side.
Men jeg har også i præcis tre dage været på ADSL fra TDC. Er der noget med
nogle bestemte porte de lukker for eller hvad? Men det kan da ikke have
nogen betydning for en almindelig .com adresse??

I øvrigt var TDC teknikeren rigtig flink og var udmærket klar over TDC´s
dårlige information og forvirring på det her område i det hele taget. Da han
ser jeg har Mac siger han at " det supporterer vi ikke. Så den
totalinstallation du har bestilt af ADSL´en må du selv lave. Det sparer du
så 1000kr på! " Jeg skulle klikke 4 gange så var maskinen på. 250 kr pr
klik!! Han flippede helt ud da han så hvor hurtigt det gik.
Han giver mig så en ADSL-CD fra TDC og siger - "men den kan du ikke bruge -
den er kun til PC." Forkert - den er også til Mac.
I forbindelse med installation af ISDN skulle jeg jo så pludselig have et
ISDN modem. "Jamen det har du med ikk´?" spurgte jeg ham så. " Nej" siger
han. Det måtte jeg købe i en forretning hvor jeg også får at vide at det
ikke kan konfigureres på en Mac. Også forkert. En trediedel af manualet til
ISDN-modemet handler om Mac. Utroligt - jeg bliver helt bekymret for hvor
mange Mac-ejere der afholder sig fra ADSL og lignende fordi de ved at
markedet er så PC-domineret.

TCP/IP kontrolpanelet - øverst - forbind via ethernet. Konfigurer - bruge
DHCP-server. Luk panelet og man er på.

Hvis ikke man kan finde ethernet kan det være den udvidelse er slået
fra. Man skal selvfølgelig også have et netkort, men det sidder jo i de
fleste nyere Mac´er.

Fra : tom dissing

Dato : 12-07-01 21:05

Hej Jørgen !
De er tit nede.
En anden måde at finde det du leder efter er ved t at bruge en eller flere
af de andre trackere, indtil http://www.hotlinehq.com/search.html oppe
igen.
Brug for eksempel :

http://www.tracker-tracker.com/hotline/index.html