Formular i frontpage
Fra : jokeren

Dato : 12-07-01 11:19

Hej jeg har lavet en formular, som virker okay borset fra det ville være
rart hvis den kunne sætte emailadressen i fra feltet (e-mail bliver udfyldt
i formularen). så man kan bruge besvar nogen der ved hvordan man gør dette.
Jeg skal nemlig besvare alle email der kommer fra formularen
men lige nu er fra feltet anonymos@worldonline.dk

Med venlig hilsen
Johnny Pedersen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-07-01 23:43

Det er ikke sikkert, at det umiddelbart kan lade sig gøre, hvis du bruger et
færdigt script fra din udbyder - men prøv at indsætte følgende til slut i
din formularkode:
<input name="required" type="hidden" value="email">
Udskift email med navnet på det felt, du har brugt til email-feltet

Mvh. Camilla

jokeren <smart@teens.dk> skrev ...

Fra : jokeren

Dato : 14-07-01 20:34

Tak for hjælpen Camilla den ledte mig på sporet det var et felt der stod som
false men skulle være true

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-07-01 09:48

Hejsa
jeg har næsten samme problem ,
Email reply to virker fint men "from" er tomt ,,hvordan sætter med noget
ind i det ?

frontpage form html
<form method="POST" action="_derived/nortbots.htm"
onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;"
name="maltoppen form" webbot-action="--WEBBOT-SELF--" WEBBOT-onSubmit>
<!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="HTML/BR"
S-Email-Address="poulxx@get2net.dk" B-Email-Label-Fields="TRUE"
B-Email-ReplyTo-From-Field="FALSE"
S-Email-ReplyTo="Baltopxx@baltopxx.dk"
B-Email-Subject-From-Field="FALSE"
S-Email-Subject="Auto - Indmeldelse i Maltoppen" S-Builtin-Fields
U-Confirmation-Url="indmeld_cfrm.htm"
startspan --><strong>[FrontPage Gem resultater-komponent]</strong><!--webbot
bot="SaveResults" endspan i-checksum="21546" -->

E-mail header
---------
Date: 20 Jul 2001 10:40:18 +0200
From: <>