S:Intimkoncert med Esben Just og Lasse Hel~
Fra : Steffen

Dato : 21-10-07 20:20

3 stk billetter til New Orleans Morgenrock: Intimkoncert med Esben Just og
Lasse Helner på Dexter i Odense d. 3. november kl 10 inklusiv fantatisk
brunch

945kr

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 21-10-07 18:58

Steffen wrote:
> [...]
> Lasse Helner på Dexter i Odense d. 3. november kl 10 inklusiv fantatisk

Du kan få 5 skumbananer

Fra : Specks6812

Dato : 22-10-07 02:04

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> said in

> [...]
> Just og
> Lasse Helner på Dexter i Odense d. 3. november kl 10 inklusiv

Du skal ikke tage dig af grove svar på din annoncering.
Der er så mange her på nyhedsgrupperne der har magtkomplekser og
selvudnævner sig til nettets politibetjente.

Blot skal du vide at det her er en debatgruppe og opslag om salg skal ske i
en markedsgruppe når du annoncerer på usenet.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 22-10-07 02:19

Specks6812 wrote:

> Du skal ikke tage dig af grove svar på din annoncering.
> Der er så mange her på nyhedsgrupperne der har magtkomplekser og
> selvudnævner sig til nettets politibetjente.

Og hvordan tror du usenet ville se ud, hvis folk ikke fik det at vide,
når de postede ting de forkerte steder?

> Blot skal du vide at det her er en debatgruppe og opslag om salg skal ske i
> en markedsgruppe når du annoncerer på usenet.

Hvilket er grunden til at man som regel blot bliver mødt med skumbananer
i andre grupper når man prøver at sælge andre steder - så kan man lære
det og undersøge hvilke grupper man bør bruge i stedet for at poste i
den første og bedste

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-10-07 08:13

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> Og hvordan tror du usenet ville se ud, hvis folk ikke fik det at vide,
> når de postede ting de forkerte steder?

Uha hvor er det seriøs
Det ville hverken se værre eller bedre ud. Debatterne er ofte fyldt med
skrammel og perfide personangreb, er det måske bedre?

> [...]
> i andre grupper når man prøver at sælge andre steder - så kan man lære
> det og undersøge hvilke grupper man bør bruge i stedet for at poste i

Din irritation kunne være forståelig, hvis den samme person gjorde det
gentagne gange efter at være gjort opmærksom på det.
Men som regel opnår man mere med venlighed og pædagogik end
uforskammetheder. Og endelig kan du jo blot ignorere indlæggene og springe
dem over.

Og så var det endnu en tråd, som ikke kom til at handle om musik. Det var
det du opnåede med dine skumbananer

Fra : Steffen

Dato : 22-10-07 17:25

og hvilken gruppe skal denne så stå under ?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-10-07 16:29

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> og hvilken gruppe skal denne så stå under ?

Altså personligt synes jeg godt den kan stå her, men det synes
"bussemændene" åbenbart ikke. Så prøv dk.marked.privat.musik

Fra : Hauge

Dato : 22-10-07 17:15

Allan Krautwald wrote:
> Altså personligt synes jeg godt den kan stå her, men det synes
> "bussemændene" åbenbart ikke. Så prøv dk.marked.privat.musik

Personligt er du jo skide ligeglad med hvor tingene bliver skrevet, bare
budskabet kommer frem..

Men måske du, sammen med mange andre, skulle tage et kik på www.usenet.dk

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 18:25

On Mon, 22 Oct 2007 16:25:06 -0000, "Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk>
wrote:

>og hvilken gruppe skal denne så stå under ?

i dk.snak.mudderkastning eller alt.dev.null efter behag, som alt andet
bedrevidende nedladende off-topic skidt, det mudrer nyhedsgrupperne
til.

FUT til dk.snak.mudderkastning