Landsbylægen
Fra : Mr. D

Dato : 21-10-07 20:32

... den gamle danske film, er der jul i den?

simon

Fra : Mr. D

Dato : 22-10-07 18:05

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> .. den gamle danske film, er der jul i den?
>
> simon

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Fra : Mr. D

Dato : 23-10-07 18:26

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> .. den gamle danske film, er der jul i den?
>
> simon

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..

Fra : Mr. D

Dato : 28-10-07 00:06

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tak for hjælpen.

Fandt lige filmen til en halvtresser, så nu må vi se, hvor meget jul der er
i den

simon

Fra : Lars Christensen

Dato : 28-10-07 12:18

On Sun, 28 Oct 2007 01:05:53 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Tak for hjælpen.
>
>Fandt lige filmen til en halvtresser, så nu må vi se, hvor meget jul der er
>i den

Nåå ville du have et svar? Jeg troede du var en bot, når du gentog dig
selv hele tiden

Fra : Mr. D

Dato : 28-10-07 20:29

"Lars Christensen" <tæsk@tæsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 28 Oct 2007 01:05:53 +0200, "Mr. D"
> <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Nåå ville du have et svar? Jeg troede du var en bot, når du gentog dig
> selv hele tiden

En bot named Mr. D, der spørger efter gamle danske julefilm med Johannes
Meyer?

.... nej, nu må du!

simon