Mauritius
Fra : Thomas Bertelsen

Dato : 21-10-07 08:50

Kære NG
Vi er en familie med børn som påtænker at tage til Mauritius til sommer. Vi
er dog noget i tvivl mht. Til klimaet, mere præcist omfanget af regn. Vi vil
af sted i juli men det ser ud som om (dmi) at det regner ret meget.
Er der mon nogen som har været af sted på dette tidspunkt og som kan
anbefale godt hotel/rejsebureau?

Venligst
Bertelsen

Fra : Thomas

Dato : 22-10-07 17:30

On 21 Okt., 09:50, Thomas Bertelsen <tho...@division.dk> wrote:
> [...]
> af sted i juli men det ser ud som om (dmi) at det regner ret meget.
> Er der mon nogen som har været af sted på dette tidspunkt og som kan

At det regner meget er ikke noget problem, det virker bare afkølende.
Men ville ikke selv vælge den årstid da luftfugtigheden på det
tidspunkt er temmeligt uudholdelig.

Men ellers en fantastisk dejlig ø med en utrolig dejlig
lokalbefolkning.

Hotellerne har generelt et meget højt niveau.

Om det er et udpræget rejsemål for en familie med børn kommer meget an
på børnenes alder men man ser ikke vældigt mange børn blandt
turisterne og de hotteller jeg har været på har heller ikke haft nogen
særlige børne faciliteter.

VH

Thomas

Fra : Ulvir

Dato : 23-10-07 22:57

"Thomas" <Thomas.Haugaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

At det regner meget er ikke noget problem, det virker bare afkølende.
Men ville ikke selv vælge den årstid da luftfugtigheden på det

September er en behagelig måned at besøge Mauritius rent vejrmæsigt.
Luftfugtigheden er ca. det samme året rundt, det er temperaturen ikke.

Se på http://mauritius.voyaz.com/weather_2.htm#average_temperature og få en
nogenlund idé om hvordan de forskellige måneder arter sig, afhængig af hvor
man er på øen. God tur!

Fra : Karina

Dato : 23-10-07 15:26

Hej.
Prøv at tjekke denne ud. Har selv fået en del inspiration derfra:
http://www.feriesjov.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=149
V.h.
Karina

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 19:08

On Sun, 21 Oct 2007 09:50:20 +0200, Thomas Bertelsen
<thomas@division.dk> wrote:

> [...]
>af sted i juli men det ser ud som om (dmi) at det regner ret meget.
>Er der mon nogen som har været af sted på dette tidspunkt og som kan

Og skulle tiden tillade det så er buffet'en på Club Med helt
overdådig!!!!!!

/gubbi

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-07 15:49

On Tue, 23 Oct 2007 20:07:49 +0200, gubbi wrote:

>Og skulle tiden tillade det så er buffet'en på Club Med helt
>overdådig!!!!!!
>
>/gubbi

Ups glemte lige det er om fredagen,eller det var det, måske er det
ændret,og det er oppe på den nordlig del af øen.

/gubbi