Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dansk manual til Canon 1D Mark III...
Fra : Magnus

Dato : 20-10-07 21:57

Til mit Canon 20D og 30D har jeg den danske manual liggende i en pdf fil som
jeg har hentet på nettet et sted.

Men er der ikke nogen der har eller ved hvor jeg kan downloade den danske
manual til Canons 1D Mark III kamera? Den lille manual bog på dansk der
fulgte med er næsten gået helt fra hinanden så det ville være rart at kunne
printe en ny ud som man bedre kunne skrive nogle kommentarer i.

Er der nogen der har Canons 1D Mark III manualen på dansk i pdf-format jeg
har kun fundet den engelske?

/Magnus

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-10-07 06:47

On Sat, 20 Oct 2007 22:56:39 +0200, "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk>
wrote:

> [...]
>printe en ny ud som man bedre kunne skrive nogle kommentarer i.
>
>Er der nogen der har Canons 1D Mark III manualen på dansk i pdf-format jeg

Mig bekendt findes den ikke med mindre nogen har lavet en piratkopi.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.