Re:Subject: Så blev min bil sq stjålet
Fra : Kim

Dato : 22-10-07 13:47

Så fandt politiet sq min bil i dag.

525,- kr for at få den bugseret til mekanikeren.
Den kunne ikke køre.

Mekanikerensagde at der skulle laves:

Ny "brugt" dør" føreside
Ny "brugt" rat
Et låsesæt ( incl ratlås og plastikdækplade
Nyt højre blinklys
Ville sætte en skjult kontakt op til tændingen
Og så arbejdslønnen.

Bilen er en gammel Fiat Uno 60 fra 1993

Jeg sagde at alle delene skulle være brugte og det var
ligemeget med at få malet døren.

Hvad tror I det kan løbe op i bedste fald ?

Mvh Kim

Fra : Brian S Jensen

Dato : 22-10-07 14:08

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg sagde at alle delene skulle være brugte og det var
> ligemeget med at få malet døren.
>
> Hvad tror I det kan løbe op i bedste fald ?

6.000,-

Mvh.
Brian S Jensen