Snerydning denne vinter.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-10-07 13:02

Det er ikke umuligt, at det bliver mere nødvendigt med vinterdæk i år,
end nogensinde før.

Efter de nye kommunalreformer er 80% af de gamle amtsveje overgået til
kommunalt regi.

Dette indebærer at snerydning skal konkurere med b.la.
børneinstitutioner og ældrepleje på de kommunale budgetter.

Det vil kræve noget så usædvanligt som politisk mod hos
lokalpolitikerne, hvis der skal skæres ned på disse ting, for at få
sneen ryddet af vejen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 22-10-07 16:40

> Det er ikke umuligt, at det bliver mere nødvendigt med vinterdæk i år,
> end nogensinde før.

Jég har fået monteret

Fra : Hans

Dato : 22-10-07 19:33

Så bliver jeg glad for min 4x4 med vinterdæk

Hans
Grand Vitara 1,9 Diesel 161 hk

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-10-07 20:44

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk>
nagsulat:

klip
> for at få sneen ryddet af vejen.
klip

Bare hold snitterne væk fra min sne
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Møller

Dato : 23-10-07 21:30

Folmer Rasmussen skrev:
> Det er ikke umuligt, at det bliver mere nødvendigt med vinterdæk i år,
> end nogensinde før.

Øh
Jeg troede, at Al Gore klarede problemerne med ekstra CO2 udledning.

Er der elles sket noget i min ferie som jeg bør vide?

Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-07 22:58

Møller skrev:

> Øh
> Jeg troede, at Al Gore klarede problemerne med ekstra CO2 udledning.
>
> Er der elles sket noget i min ferie som jeg bør vide?

De varmer lidt ekstra op ovre i San Diego...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-10-07 06:57

Hans Paulin (6310) wrote:

> De varmer lidt ekstra op ovre i San Diego...

Local Warming?

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-10-07 08:31

Torben Scheel skrev:

> Local Warming?

Som de ikke ka plonke...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-10-07 15:31

Torben Scheel skriver:

> Local Warming?

De har intet sted et Bo.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Møller

Dato : 24-10-07 16:30

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Torben Scheel skriver:
>
> De har intet sted et Bo.

Now you got a warning

Mølle

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-10-07 18:49

Møller wrote:

> [...]

Sveden humor.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Møller

Dato : 24-10-07 19:02

Uffe Ravn skrev:

> Sveden humor.

Eller afbrændt filmstar.

Møller

Fra : Møller

Dato : 24-10-07 10:28

Hans Paulin (6310) skrev:

> De varmer lidt ekstra op ovre i San Diego...
Gore personlig over 1/4 GWH pr. år. Godt gået.

Boycot Grækenland de har også lang overskrevet deres kvote i år

Møller