45 scooter
Fra : Holberg

Dato : 12-07-01 10:18

Hej NG!

Min mor har fået nyt arbejde, og i den forbindelse har vi overvejet at
anskaffe en scooter til hende, idet hun kun har 5 km til arbejde. Men
spørgsmålet er hvilken?
Hun har ikke mc kørekort, men blot alm kørekort.
Vi har kigget lidt på peugeot's udvalg, og det ser umiddelbart
fornuftigt ud. Men hvad siger "eksperterne" ?

--
Holberg
"In an interstellar burst, I'm back to save the universe!!!"

Fra : news.uunet.dk

Dato : 12-07-01 10:25

Hej!

Du kan se under 'Brugerundersøgelser' på www.speedfight.cjb.net
Der står hvad brugerne mener om Peugeot.

MVH
Brian
Der har sin Speedfight til salg på www.hekto.dk/ac50

Fra : John Hewalo

Dato : 16-07-01 15:25

On Thu, 12 Jul 2001 11:18:10 +0200, "Holberg"
<Morten.holberg@get2net.dk> wrote:

>Hej NG!
>
>Min mor har fået nyt arbejde, og i den forbindelse har vi overvejet at
>anskaffe en scooter til hende, idet hun kun har 5 km til arbejde. Men
>spørgsmålet er hvilken?

Jeg vil anbefale dig at se på Aprilia Scarabeo, det er en scooter
med gode køreegenskaber.
Min kone kører på en Scarabeo, og hun er vist godt tilfreds.

Et minus er den manglende hjelmkasse under sædet.

--
Venlig hilsen
John