Skoda Octavia 1,9 TDI, service i Flensburg~
Fra : Preben Andersen

Dato : 21-10-07 12:38

Min kære Octavia beder om service (longlife, 90.000 km.), og jeg
overvejer, om det kan betale sig at køre 150 km. til Flensburg for at få
service udført der.
Er der nogen her, der har erfaringer med det? Hvad kan der spares?

--
Venlig hilsen
Preben

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-10-07 13:30

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> service udført der.
> Er der nogen her, der har erfaringer med det? Hvad kan der spares?

Hvis du prøver at læse lidt på vagcars. Der er en del topic om det.

Det er billigere i tyskland men der er også nogen der har fået en meget
uheldig behandlet og det efterfølgende forløb har været noget bøvlet pga der
ikke er specielt mange dansk talende på værkstedet.

Det kan jo være et stort i et glas vand - jeg ville ihvertfald personligt
selv overveje det kraftigt hvis det var en større rep der skulle laves på
bilen.

/Dennis

Fra : Finn Holmegaard

Dato : 21-10-07 16:07

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> [...]
> service udført der.
> Er der nogen her, der har erfaringer med det? Hvad kan der spares?

Jeg ved ikke med at køre til Flensburg, men VW i Ringkøbing laver også
service på Skoda, og til ganske fornuftige priser.

/Finn

Fra : Vittrup

Dato : 21-10-07 17:40

> [...]
> service udført der.
> Er der nogen her, der har erfaringer med det? Hvad kan der spares?

Jeg har fået udmærket service til rimelig pris hos Kath
http://www.volkswagen-zentrum-flensburg.de/

Der er ofte en dansktalende person i receptionen

Søren
www.audiocompagniet.dk