Battlefield 2: Server for "almindelige" me~
Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 19-10-07 21:27

Jeg kan godt li' at spille Battlefield 2, men jeg kan sgu ikke
li' at blive tæsket sønder og sammen af folk, der er i klan
og bruger størstedelen af døgnets 24 timer med at sidde
foran skærmen og spille .

Jeg er da rimelig god og skyder da flere, end jeg selv bliver
skudt - men alligevel....... snøft...... .

En server for "almindelige" mennesker med fast arbejde, der
bare godt kan li' at slappe af med et godt slag Battlefield 2 fra
tid til anden, er hvad jeg søger....

Forslag?

Tak

Kent.

Fra : Hagar

Dato : 19-10-07 22:02

"Kent (bærbar)" <KentChr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En server for "almindelige" mennesker med fast arbejde, der
> bare godt kan li' at slappe af med et godt slag Battlefield 2 fra

Vi andre får skam også klø
Det er nok svært at henvise til en server hvor man bare kan møve sig frem,
så vil de andre jo ikke spille med en, af samme grund som du ikke vil spille
med dem der nakker dig
Jeg spiller for tiden mest på Tampa, men det er for at få tid i kampvogn, og
det sker så på Battleforce eller Gotland serverne. På de servere er der for
det meste medgørlige fjender, men der kommer til tider også nogle man
ønskede hen hvor peberet gror,

Hagar

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 20-10-07 10:27

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det er nok svært at henvise til en server hvor man bare kan møve sig frem,
> så vil de andre jo ikke spille med en, af samme grund som du ikke vil

Nu behøver jeg ikke en server, hvor jeg ligefrem kan MØVE mig frem,
men bare et sted, hvor der ikke er for mange klan-medlemmer. Helst
en dansk server.

> [...]
> for det meste medgørlige fjender, men der kommer til tider også nogle man

Tampa har jeg faktisk ikke prøvet endnu. Det skulle jeg måske gøre.

Tak for tippet.

Kent.