Per Pallesen-nummer
Fra : Hauge

Dato : 18-10-07 19:14

Hej

Jeg mindes at i de tidligere lokalradiotider, at have hørt et nummer med Per
Pallesen, er i hvert fald overbevist om at det er ham, med en eller anden
morgensang på landet, hvor der synges om "hest og grise og køer og får...."
Den skal altså være fra midten af 80'erne, hvis jeg husker rigtigt. Hørte
den i hvert fald på Århus Nærradio med Jack Fridtjof om morgenen.

Jeg håber der er een eller anden der kan belyse hvad det er min hukommelse
forsøger at erindre mig om.

Mvh Hauge
--
Undgå højresvingsulykker, drej altid til venstre.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-07 19:33

Hauge skrev:

>Jeg håber der er een eller anden der kan belyse hvad det er min hukommelse
>forsøger at erindre mig om.

Per Pallesen - Fo'ermester Rap
den var på støttepladen "Gi' Os En Chance..." til fordel for
Verdensnaturfronten

årstallet kan jeg ikke, da jeg ikke har det stående på pladen.
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-07 19:37

Ivan V. Klattrup skrev:

>til fordel for Verdensnaturfronten

Verdensnaturfonden (det andet lød ellers bedre da jeg skrev det)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 18-10-07 21:53

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> mentioned this

> Verdensnaturfonden (det andet lød ellers bedre da jeg skrev det)

Verdensnaturfronten, det må være der at Hjemmeværnet altid holder
deres øvelser

--
Per Hansen

Fra : Hauge

Dato : 20-10-07 10:12

Hej
Ivan V. Klattrup wrote:
> Per Pallesen - Fo'ermester Rap
> den var på støttepladen "Gi' Os En Chance..." til fordel for
> Verdensnaturfronten

Det er lige netop den, mange tak

Så må jeg se hvordan pokker jeg får fat i den.

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-10-07 20:04

måske du kan bruge denne http://www.sendspace.com/file/hk19nz et skodrip.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 21-10-07 21:02

Ivan V. Klattrup wrote:
> måske du kan bruge denne

Det kunne jeg lige netop, tusind tak

Det er sjovt at høre den igen efter alle de år.

Mvh Hauge