The Hours: Richards bog
Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-10-07 12:04

Fandt den tilfældigt i en stak "Fås gratis med denne uges Alt For
Damerne"-DVD'er og tænkte den måske var værd at se.

Men noget jeg vist ikke lige helt har fanget... får man på noget
tidspunkt at vide hvad det er for en bog Richard har skrevet?
Den eneste bog jeg synes at se gå igen i filmen er Mrs. Dalloway, men
den bliver jo skrevet 70 år tidligere.

Ellers en overraskende god film. Men jeg bliver nok nød til at vente
6-12 måneder og så lige se den igen... så plejer den slags at falde
bedre på plads

Fra : Cindy

Dato : 23-10-07 09:45

"Robert Eriksen" skrev i en meddelelse

> Fandt den tilfældigt i en stak "Fås gratis med denne uges Alt For
> Damerne"-DVD'er og tænkte den måske var værd at se.

Har den bare været med, hvis man købte Alt for Damerne? Neej, og det
opdagede jeg slet ikke, jeg køber det ellers af og til. Hvornår var det?

> Ellers en overraskende god film. Men jeg bliver nok nød til at vente 6-12
> måneder og så lige se den igen... så plejer den slags at falde bedre på
> plads

Ja, helt rigtigt, det er en god ide. Man bliver sommetider forbavset over de
detaljer, man ikke fik med i første omgang.

Cindy.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-10-07 12:04

Cindy wrote:

> Har den bare været med, hvis man købte Alt for Damerne? Neej, og det
> opdagede jeg slet ikke, jeg køber det ellers af og til. Hvornår var det?

Skal ikke kunne sige med sikkerhed at det har været Alt For Damerne
Den lå i en stak min mor havde fået fra en veninde. Kan prøve at se
efter på pap "coveret" når jeg kommer hjem, om der står noget mere
specifikt.

Men den kan fås for en halvtredser hos TP. Det er vist lige før det er
billigere end Alt For Damerne ;)

Fra : Holst

Dato : 23-10-07 12:08

Robert Eriksen wrote:

> Men den kan fås for en halvtredser hos TP. Det er vist lige før det er
> billigere end Alt For Damerne ;)

TP's kataloger er også nemmere at tænde op med end Alt For Damerne.